اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟

اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟

 

 

اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟

 

با فیلتر شدن شبکه های جتماعی به خصوص اینستاگرام، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین رو به نابودی رفتند؛ کسب و کارهای کوچک و بزرگ که سرمایه گذاری قابل توجهی روی پیج اینستاگرام خود به عنوان کانال فروششان کرده بودند. صرف نظر از مردم عادی که عکس و خاطرات خود را در پیج شخصی بارگزاری کرده بودند که تا همیشه به یادگار بماند، فیلتر شدن شبکه های اجتماعی به هر بهانه ای، وضعیت اقتصادی را برای برخی از اقشار جامعه سخت تر از قبل می کند. درست است که همه دسترسی به vpn و فیلترشکن دارند اما آیا استفاده از آن ها نیز درست است؟ آیا تا حالا این سوال را از خود نپرسیده اید که اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟ آیا وارد شدن با vpn به اینستاگرام درست است؟

امروز قصد داریم در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم. همچنین اگر مشکلی برای پیج اینستاگرام شما نیز به وجود آمده باشد راهنمایی تان کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید و اگر سوالی در این رابطه داشتید از قسمت نظرات از ما بپرسید. کارشناسان ما پس از بررسی به شما پاسخ خواهند داد.

 

به عقیده صدیقه ببران، استاد ارتباطات، فیلترینگ واتس‌آپ و اینستاگرام علاوه بر ضرر عظیم به کسب‌وکارها، مردم را به قانون‌گریزی سوق می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد گسترش فیلترینگ، باعث رونق فروش فیلترشکن در کشور شده و به‌نوعی که گفته می‌شود گردش مالی آن در سال بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است. این عددی است که سپیده حبیبی، عضو انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی حدود یک سال پیش به ایرنا اعلام کرده بود که گردش مالی فروش(vpn) وی‌ پی‌ ان در ایران ماهانه ۵۰ میلیارد تومان و سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان است.

از سوی دیگر طبق گزارش تجارت الکترونیک سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تراکنش به ارزش کلی ۱۲۳۷ هزار میلیارد تومان سهم کسب و کارهای اینترنتی دارای اینماد بوده است که با اختلال در اینترنت  فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی، ارزشی معادل یک سوم کل بودجه دولت و شرکت‌های دولتی، در خطر جدی قرار گرفته است. کسب و کارهایی که ۶۰ درصدشان را جوانان توسعه داده‌اند. اگرچه شاه میرزایی، معاون وزیر صمت، سهم اینستاگرام در کسب و کارها را ناچیز می‌داند و بر این عقیده است که سهم اینستاگرام از کسب و کارهای اینترنتی کمتر از ۳ درصد است و عده‌ای آمارهای غلط از میزان کسب و کارهای تعطیل شده می‌دهند.

 

 

معایب استفاده از فیلترشکن های رایگان

تعداد زیادی از ما به خاطر استفاده از یوتوب و وبسایت های مختلف از برنامه ی دور زننده تحریم استفاده می کنیم. به نظر کار درستی نیست؛ چراکه وی پی ان های رایگان که در فضای مجازی به وفور وجود دارند، اکثرا بد افزار هستند؛ حتی اگر از اپ استور و گوگل پلی دانلود کرده باشید. زیرا همانطور که می دانید هیچ چیز رایگانی بی دلیل نیست.

راستی به این موضوع دقت کرده اید که هنگامی که از وی پی ان های رایگان استفاده می کنید، گوشی شما داغ می کند؟ گاهی اوقات نیز گوشی شما کند می شود. همه ی این ها به دلیل استفاده از vpn است. زیرا وی پی ان های رایگان از منابع گوشی شما برای هدف های دیگر استفاده می کنند. حملاتی همچون ddos که باعث درخواست های زیاد به سرورهای وب می شود، از طریق این فیلترشکن های رایگان است. از معایب دیگر استفاده از فیلتر شکن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هک شدن گوشی به خصوص در گوشی های اندروید
  • کند شدن اینترنت
  • افزایش حجم مصرفی بسته های اینترنتی

پس لطفا استفاده نکنید!

حال برویم و ببینم اگر با فیلترشکن وارد اینستاگرام شویم چه می شود؟

اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟

نوبتی هم باشد نوبت به پاسخ این سوال است. در ۹۰ درصد مواقع هیچ اتفاقی برای پیج شما نمی افتاد. شاید اکشن بلاک شوید. ما در مقاله رفع سریع اکشن بلاک در اینستاگرام به طور کامل به این موضوع پرداختیم. اما آن ۱۰ درصد چی؟

اگر خوش شانس باشید فقط یک گزینه من ربات نیستم را باید تیک بزنید. شاید هم از شما عکس بخواهد که ثابت کنید واقعا ربات نیستید. اگر همچین اتفاقاتی افتاد بدون اطلاعات قبلی انجام ندهید و پیشنهاد می کنیم از سیستم مشاور اینستاگرام ما استفاده کنید.

اگر هم بد شانس باشید، پیج شما به طور کامل از دسترس خارج خواهد شد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا پیج ما هنگام استفاده از فیلتر شکن در اینستاگرام از دسترس خارج می شود؟ آیا دلیل خاصی دارد؟

دلیل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام هنگام استفاده از vpn

همانطور که در بالاتر از معایب استفاده از وی پی ان های رایگان گفتیم، حملات دیداس با همین اپلیکیشن های رایگان اتفاق می افتاد. اما این چه ربطی به ما دارد؟

هنگامی که شما به سرورهای این vpn ها وصل می شوید، یک آی پی یا کد شناسایی دارید. کاربران دیگر نیز به همان سرور وصل می شوند و همان آی پی را دارند، یعنی آی پی کاملا مشابه. شخص هکر نیز با همین ای پی ها به سایت ها و اپلیکیشن های تحت وب حمله می کنند. این آی پی ها در یک دیتابیس ذخیره می شوند و در سطح جهانی منتشر می شود، تحت عنوان اینکه این آی پی جزو افراد خطرناک است. اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها به سیستمی وصل هستند که این آی پی ها را به یکدیگر اطلاع می دهند و اینستاگرام نیز از این موضوع جدا نیست. حال وقتی شما با آی پی های خطرناک وارد اینستاگرام می شوید، سیستم امنیتی اینستاگرام وارد کار می شود و به دلیل خطرناک بودن این آی پی پیج شما را از دسترس خارج می کند.

به همین دلیل است که همواره همه ی متخصصان شبکه و امنیت استفاده از فیلترشکن های رایگان را پیشنهاد نمی کنند. ما نیز به شما استفاده از vpn رایگان را برای دور زدن فیلترها پیشنهاد نمی کنیم.

برای اطلاع از راه های فعالسازی پروکسی واتساپ و اتصال امن به این برنامه اینجا کلیک کنید

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    3آبان
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی