هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06

هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06

هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06

اگر سرنخ اولین هدفون دنیا را بگیریم، به ادیسون میرسیم که اولین هدفون تاریخ را در سال 1910 برای مصارف پزشکی اختراع کرد. بعد از آن، برندی که این راه ناتمام را به پایان رساند، برند سونی بود که اولین واکمن خود را همراه با هدفون در سال 1979 رونمایی و به بازار عرضه نمود!

این روزها در پر تب‌وتاب‌ترین دوران تکنولوژی به سر می‌بریم. تکنولوژی وایرلس به هندزفری ها نفوذ کرده و در دوران اوج خود قرار دارد. بیسوس یکی از برندهای خوش سابقه چینی بوده که ده سالی را در حوزه لوازم جانبی فعالیت داشته است. هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06 یکی از باکیفیت ترین هدفون های بی سیم این کمپانی بوده که از طراحی آرگونومیک، دامنه فرکانسی گسترده، شارژدهی بالا و تاخیر صدای بسیار کم برخوردار است.

نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06

برخورداری از گواهی IP55، ضد آب و ضد گرد و غبار

طراحی آرگونومیک

وجود بالشتک های سیلیکونی، مهمترین نقطه قوت هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06 در طراحی ظاهری آن‌ها است. هر ایرباد 3.5 گرم وزن دارد و به واسطه سیلیکون های درون گوشی، به خوبی در مجرای گوش قرار گرفته و مانع از مزاحمت صدای اطراف (خصوصا در فضاهای شلوغ) می‌شود. واقعیت این است که وجود این سیلیکون ها کیفیت مکالمه یا گوش دادن به موسیقی را افزایش می‌دهند و مناسب افرادی هستند که نیازی به حفظ ارتباط دائمی با محیط اطراف خود ندارند! طراحی آرگونومیک و وزن مناسب ایربادها به شما اجازه می‌دهد ساعت های طولانی بدون احساس درد یا آزردگی، به موسیقی گوش دهید یا پاسخگوی تماس تلفنی خود باشید.

کیس شارژ نیز همراه همیشگی هدفون بلوتوثی های نسل جدید است که در این مدل، بدنه از جنس پلاستیک ABS با بافت مات دارد. درب آن به صورت مغناطیسی باز می‌شود و نیازی به اعمال زور و فشار نیست!

طراحی هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok W06

دارای نشانگر LED برای نمایش شارژ باقی مانده

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok W06

با وجود درایور 4.5 میلی متری، پشتیبانی از کدک صوتی SBC / AAC، پشتیبانی از صداهای 16 بیتی و 24 بیتی، پاسخ فرکانسی 20Hz-20KHz، میتوانیم ادعا کنیم که کیفیت صدای این هدفون بی سیم در حد معقولی قرار دارد. کدک صوتی SBC / AAC در کنار چیپست Qualcomm QCC302X روی کاهش تاخیر سیگنال ها و افزایش وضوح صدا تمرکز دارند؛ هرچند نمیتوان هدست بی سیم Encok W06 را هدفون گیمینگ نامید اما عملکرد آن برای تماشای فیلم یا بازی، شما را ناامید نخواهد کرد.

آنچه که قرار است از هدفون بلوتوثی W06 Encok بشنوید، صدایی شفاف با جزییات زیاد است که بخش عمده ای از آن را مدیون رمزگزاری صوتی AAC و SBC هستیم. از طرف دیگر، تراشه CNC که با حذف نویز حین تماس تلفنی، کیفیت مکالمات تلفنی شما را نیز بهبود می‌دهد که متخصصان از آن با اصطلاح CLEAR CALL نام می‌برند.

اگر به دنبال هندزفری برای گوش کردن موسیقی باس دار هستید، هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W05 با درایور 10 میلی متری، به شما توصیه می‌شود.

ناگفته نماند که شما میتوانید به صورت آزادانه و جداگانه از هر یک از ایرفون ها استفاده نمایید. این ویژگی را به زبان فنی Master/Slave می‌گویند که خوشبختانه هندزفری بلوتوثی بیسوس W06 چنین محدودیتی ندارد!

سرعت انتقال داده های توسط بلوتوث 5.0 نسبت به بلوتوث 4.2، به اندازه 2 برابر افزایش داشته است.

کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی بیسوس

تجربه موسیقی خوب، با پشتیبانی از قابلیت AptX

مجهز به ماژول لمسی

به لطف پنل لمسی، به راحتی می‌توانید کنترل هندزفری (Baseus W06 Encok True Wireless Earphones) را به دست بگیرید. این پنل در سطح خارجی ایربادها تعبیه شده و بدون نیاز به دست گرفتن موبایل هوشمند، اجازه کنترل پخش موسیقی، تماس تلفنی یا دستیار صوتی را در اختیار شما می‌گذارد. در زیر، لیست کارکردهای مختلف این پنل لمسی را مشاهده می‌کنید:

  • پخش موزیک قبلی: سه بار لمس ایرباد سمت چپ
  • پخش موزیک بعدی: سه بار لمس ایرباد سمت راست
  • توقف/پخش موسیقی: دو بار لمس ایرباد سمت راست
  • قطع/وصل تماس: دو بار لمس ایرباد سمت چپ یا راست
  • فراخوانی دستیار صوتی: دوبار لمس ایرباد سمت چپ
  • رد تماس: لمس طولانی ایرباد سمت راست یا چپ
پنل لمسی هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل Encok W06

مجهز به پنل لمسی در سطح خارجی ایربادها

باکس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی

باکس شارژ هدفون بی سیم باسئوس Encok W06 ظرفیت 380 میلی آمپر ساعتی دارد که برای شارژ ایرفون های 30 میلی آمپر ساعتی به کار می‌آیند. ظرفیت باکس شارژ همراه با باتری داخلی ایربادها در حالت استندبای 300 ساعت دوام دارند اما ایربادها به تنهایی 4 الی 5 ساعت موسیقی پخش می‌کنند. (در صورتی بلندی صدا را روی 70 درصد تنظیم کرده باشید)
زمان فول شارژ شدن گوشی‌ها و باکس شارژ بین 1.5 تا 2.5 ساعت متغیر است و نرخ نهایی به استفاده شما از کابل Type-C یا شارژر وایرلس بستگی دارد.

یکی از برگ های برنده هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok W06، پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    8دی
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی