بررسی 10مزیت برتر اسپیکر های پرتابل

بررسی 10مزیت برتر اسپیکر های پرتابل

اسپیکر پرتابل و بلوتوثی به شما امکان می دهد تا موسیقی و فایل های خود را بدون استفاده از سیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این اسپیکرها بدون استفاده از سیم، تجربه گوش دادن با کیفیت بالا را ارائه می دهد. اگر گوشی همراه دارید احتمالا قبلا از بلوتوث استفاده کرده اید. امروزه شما می توانید دستگاه هایی (از هدفون گرفته تا اسپیکر) که از این فناوری استفاده می کنند را خریداری کنید. بسیاری از لپ تاپ ها و نوت بوک های مدرن هم از بلوتوث برای اتصال بیسیم دستگاه ها از جمله اسپیکر، هدفون و چاپگرها استفاده می کنند.

دو فناوری رایج که در اسپیکرهای بی سیم رایج است عبارتند از فرکانس رادیویی و مادون قرمز. در حالی که هر دو مزایای خاص خود را دارند، عملکرد آنها تا حدودی محدود است. به عنوان مثال فرکانس رادیویی ممکن است بعضی اوقات مشکل تداخل داشته باشد در حالی که مادون قرمز لازم است که دستگاه و گیرنده با یکدیگر هماهنگ شوند و از این رو قابلیت حمل را محدود می کند.

از طرف دیگر اسپیکرهای بلوتوثی تا زمانی که اسپیکر و رسیور در فاصله ۳۰ متری از همدیگر قرار گرفته باشند می توانند بدون محدودیت مکانی کار کنند. شما لازم نیست درگیر تنظیمات خاصی شوید. اتصال می تواند به صورت بیسیم بین گیرنده و اسپیکرهای بلوتوثی برقرار شود. در ادامه ۱۰ دلیلی که به شما نشان می دهد چرا به اسپیکر بلوتوثی نیاز دارید را لیست خواهیم کرد:

بهبود کیفیت صدای تبلت و گوشی

اکثر افراد بیشتر اوقات خود را با گوشی هوشمند خود سر می کنند، مخصوصا وقتی که در خانه مشغول استراحت هستند. اما وقتی از گوشی برای پخش موسیقی یا فیلم استفاده می کنند متوجه می شوند که کیفیت صدای تبلت یا گوشی که دارند ضعیف است. یک راه حل خوب برای حل این مشکل استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی پرتابل است. یک اسپیکر پرتابل بلوتوثی می تواند کیفیت صدای گوشی را بهبود ببخشد و می توان از آن در هر مکانی که می خواهید استفاده کنید.

با اسپیکر پرتابل دستان خود را آزاد نگه دارید

معمولا هنگام خوابیدن روی تختخواب، مجبوریم گوشی یا تبلت خود را در دستانمان بگیریم که این امر باعث خستگی دست و بازو می شود. نگران نباشید امروزه اسپیکرهای بلوتوثی پرتابلی در بازار وجود دارند که انتخاب خوبی برای آزاد نگهداشتن دستان شما می باشد.

محیط خانه را تزئین کنید

امروزه اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل حتی زمان را پشت سر گذاشته اند و این به معنای طراحی آگاهانه سازندگان براساس مد روز است. اسپیکرهای بلوتوثی با ظاهر شیک و خاصی که دارند نه تنها برای گوش دادن به موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند بلکه زیبایی خاصی را به محیط زندگی یا کار شما می بخشند. شما می توانید اسپیکرهای قابل حمل را روی میزکار یا هر جای دیگری که می خواهید قرار دهید.

پشتیبانی از پاسخ به تماس

اکثر اسپیکرهای بلوتوثی از قابلیت پاسخ به تماس پشتیبانی می کنند و این قابلیت می تواند دستان شما را آزاد نگه دارد و در برقراری تماس به شما کمک کند. اما اگر شخص دیگری در اطراف شما وجود دارد، پاسخگویی به تماس راحت نیست چونکه از حریم خصوصی شما محافظت نمی شود. بنابراین توصیه می شود از این قابلیت در خانه و یا در هنگام رانندگی استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی از آموزش کودکان شما حمایت می کند

اسپیکرهای قابل حمل می توانند به عنوان محصولی برای پشتیبانی از آموزش های ابتدایی به کودک مانند پخش آهنگ های کودکانه، شعر ها، داستان ها و غیره استفاده شود. به هر حال اسپیکر قابل حمل بلوتوثی نسبت به گوشی در مقابل خرابی مقاوم تر است و لازم نیست نگران شکسته شدن اسپیکر بلوتوثی خود توط فرزاندانتان باشید.

پشتیبانی از کارت حافظه در اسپیکر بلوتوثی پرتابل

اسپیکرهای بلوتوثی همچنین می توانند از کارت حافظه پشتیبانی کنند. حتی در صورت نداشتن

می توانید کارت حافظه را در اسپیکر وارد کرده و مستقیما فایل صوتی را پخش کنید. این عملکرد می تواند به کاربران این امکان را بدهد که در هر زمانی که می خواهند به موسیقی گوش دهند و حتی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان ها اقدام کنند. با این قابلیت یادگیری و سرگرمی توام با هم خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی برای بزرگسالان گزینه ای مناسب است

از آنجا که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل عملکرد مناسبی برای افراد مسن دارد، آنها دوست دارند که در هنگام پیاده روی از این نوع دستگاه ها استفاده کنند. اسپیکرهایی که مجهز به رادیو FM هستند گزینه ای فوق العاده کناسب برای افراد مسن است. این نوع اسپیکرهای قابل حمل با طراحی جمع و جور و شیکی ساخته می شوند بنابراین جابجا کردن آنها بسیار راحت است. با یک دکمه دیجیتالی ساده می توان موج های پخش را به راحتی تغییر داد و کیفیت صدای بهتری نسبت به رادیوهای قدیمی داشت.

اسپیکر قابل حمل یار و یاور ورزشکاران

برای افرادی که علاقه به ورزش کردن در فضای باز دارند موسیقی می تواند به ورزش کردن آنها کمک کند. اسپیکر بلوتوثی قابل جمل در فضای باز می تواند نیاز افراد ورزشکار را برآورده کند و فرقی نمی کند که شما دوچرخه سواری انجام می دهید یا کوهنوردی، یک اسپیکر قابل حمل همیشه می تواند در کنارتان باشد. در بازار می توان اسپیکرهایی که در مقابل آب، گرد و غبار و سقوط از ارتفاع مقاوم هستند را پیدا کرد، بنابراین نگران شنا کردن بدون موسیقی خود نباشید.

شارژ گوشی موبایل با اسپیکر قابل حمل

اگر گوشی همراه شما فاقد شارژ است و در بیرون از منزل هستید چه کار می کنید؟ حتما جواب می دهید که از پاوربانک برای شارژ استفاده می کنید اما اگر به استفاده از پاوربانک علاقه نداشته باشیم چه؟ سعی کنید گوشی خود را با اسپیکر بلوتوثی پرتابل شارژ کنید. برخی از اسپیکرها در فضای باز عملکرد شارژ را به عنوان شارژر موبایل ارائه می دهند. به دلیل ظرفیت بالای باتری، این دستگاه ها می توانند گوشی شما را در هر لحظه شارژ کنند. بنابراین اگر در خارج از منزل از این نوع دستگاه استفاده می کنید می توانید از فکر تهیه شارژر همراه بیرون بیایید.

با اسپیکر پرتابل از شر کابل های متعدد خلاص شوید

پروتکل بلوتوث در حال حاضر به نسخه جدید خود بروزرسانی شده است و این بدان معناست که مصرف برق کمتری دارد، انتقال سیگنال به صورت پایدارتری شکل می گیرد و فاصله انتقال بیشتر شده است. بنابراین می توانید از شر کابل های خود خلاص شوید و موسیقی های مورد علاقه خود را به راحتی در داخل یا خارج از منزل گوش دهید. لازم به ذکر است که یادآوری کنم که هنگام خرید اسپیکر پرتابل بلوتوثی خود به نسخه بلوتوث توجه بیشتری داشته باشید شما نباید نسخه پایین تر را خریداری کنید چونکه ممکن است دستگاه نتواند از انتقال سیگنال پایدارتری را پشتیبانی کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    یاسمن دادرسان
    10فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی