اپل آداپتور ۳۵ واتی دو پورت خود را فاش کرد

اپل آداپتور ۳۵ واتی دو پورت خود را فاش کرد

اپل ممکن است بر اساس یک سند پشتیبانی فاش شده که توسط 9to5Mac پیدا شده است، در آینده نزدیک قصد معرفی شارژر ۳۵ واتی USB-C دو پورت را داشته باشد. این سند پشتیبانی ظاهرا فقط برای مدت کوتاهی در وب سایت رسمی اپل بوده، اما به هر شکل این اقدام، اشاره‌ای واضح در مورد وجود این شارژر عرضه نشده بوده است.

از آنجایی که در حال حاضر هیچ آداپتور برق دو پورت USB-C در دسترس نیست، ممکن است اپل در حال کار روی این محصول باشد. توان ۳۵ واتی این آداپتور طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های اپل را از مک بوک گرفته تا آیپد، آیفون، اپل واچ و هوم پاد می‌تواند شارژ کند. در مورد آیفون و آیپد اگر این شارژر استفاده شود، آن‌قدر قدرتمند است که می‌توان به عنوان یک شارژر سریع مطمئن روی آن حساب کرد.

این آداپتور شارژ از حالت‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

5VDC/3A، 9VDC/3A، 15VDC/2.33A، 20VDC/1.75A

همچنین نکته قابل توجه این است که کل توانی که این شارژر ارائه می‌دهد ۳۵ وات است، نه ۳۵ وات برای هرکدام از پورت‌های USB-C

اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این آداپتور در دسترس نیست، اما احتمالا این همان آداپتور برق GaN است که مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل در اوایل ماه مارس گفته بود که اپل در حال کار روی آن است. او گفته بود که اپل در حال کار بر روی یک آداپتور ۳۰ واتی است که دارای فرم جدیدی است و این شرکت قصد دارد آن را در مقطعی از سال ۲۰۲۲ معرفی کند. او همچنین گفته بود که این شارژر از فن‌آوری نیترید گالیوم یا «GaN» استفاده می‌کند، که به دلیل بهره‌وری انرژی بهبود یافته، ساخت این شارژر را با فرمی کوچک‌تر و سبک‌تر ممکن می‌سازد. اولین شارژر اپل با این فن‌آوری، شارژر ۱۴۰ واتی مک‌بوک پرو بود که سال گذشته به همراه این محصول عرضه شد.

شرکت‌های دیگر لوازم جانبی مانند Anker و Belkin مدتی است که هم شارژرهای با فن‌آوری GaN تولید می‌کنند و هم شارژرهای چند پورتی را ارائه کرده‌اند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    یاسمن دادرسان
    21فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی