با عجیب ترین قاب های موبایل که عاشق آنها خواهید شد

با عجیب ترین قاب های موبایل که عاشق آنها خواهید شد

دنیای کاور های دیوایس های هوشمند بسیار جذاب است. در این میان وجود عجیب ترین های قاب موبایل جذابیت های خاص خود را در این مجموعه لوازم جانبی ایجاد کرده است. تولید کننده شرکت های مختلف لوازم جانبی ممکن است برای جذب مشتری و هدایت مسیر بازار کار، دست به تولید این گارد های محافظ جذاب بزنند.

در این مقاله قصد داریم به جالب ترین قاب های گوشی اشاره کنیم تا شما را هم با جذابیت های این نوع از لوازم جانبی آشنا کنیم. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا تمام تصاویر را با جذابیت های فوق العاده آن مشاهده کنید.

به گوشی خود اسلحه اضافه کنید

قاب گوشی اسلحه ای
قاب گوشی اسلحه ای

خب اولین کاور عجیب غریب این گارد محافظ تفنگی است که برای ترساندن دوستان و آشنایان خود بسیار کاربرد دارد. البته نظر ما بر این است، کسانی که به دعوا خیلی علاقه دارند این کیس محافظ بسیار برای آن ها کاربردی است ?

قاب موبایل مناسب مادر های خوش ذوق

قاب گوشی شیشه شیر
قاب گوشی شیشه شیر

گارد دومی که میخواهیم آن را به شما معرفی کنیم بسیار مناسب برای مادران خوش ذوقی است که در همه جا به فکر کودکان خود هستند. واقعا فقط یک مادر میتواند این قاب موبایل را تهیه کند و صرفا فک نمیکنیم کاربرد دیگری داشته باشد. البته قطعا گزینه خوبی برای مسخره بازی است ?

شارژ گوشیت تموم شد با کاور موبایلت بازی کن

قاب گوشی برای بازی
قاب گوشی برای بازی

کیس محافظ تلفن همراه با استایلی از فیلم ترنسفورمرز

خب مورد چهارم مربوط به علاقه مندان به فیلم های ترنسفورمرز است که میتوانید با کمی درگیر شدن این گارد محافظ گوشی، آن را تبدیل به یک ماشین کرده و بر عکس آن هم بر قرار است میتوانید آن را تبدیل به یک آدم آهنی کنید که این موضوع را علاقمندان این سری از فیلم ها ترنسفورمرز به خوبی متوجه خواهند شد.

خرچنگی از جنس محافظت از گوشی

پنجمین مورد از عجیب ترین قاب های گوشی دنیا رو اختصاص دادیم به این خرچنگ جذاب که پایه های آن قابلیت جمع شدن را هم دارد. نکته قابل توجه این هستش که این کاور موبایل یک محافظ ایده آل برای هر دیوایس هوشمندی محسوب میشود که با باله های خود از برخورد مستقیم سطح گوشی جلوگیری کامل میکند.

مسخره بازی با گوش بزرگ بر روی تلفن همراه

ششمین مورد قطعا مسخره بازی به تمام معنا محسوب میشود. این عکس قاب موبایل عجیب به ما نشان میدهد گوشی هم وسیله مناسبی برای مسخره بازی و سرگرمی های روزمرگی ما است. پیشنهاد میکنم از این کیس ها محافظتی برای دیوایس های هوشمند خود استفاده کنید شاید دوستانتان را بتوانید کمی بخندانید ? .

قرصی از جنس عجیب ترین قاب موبایل

هفتمین مورد مربوط به کاربرانی است که در طول روز زیادی قرص مصرف میکنند دقیقا مثل خود ما که این کاور گوشی میتواند یاد آور این موضوع برای همه ما باشد که هرگز زمان قرص و دارو خوردن خود را فراموش نکنیم.

کاور موبایل برای علاقمندان به گربه

هشتمین مورد از عجیبترین قاب های موبایل و دنیا را اختصاص به این گارد محافظ گربه ای گوشی داده ایم که میتواند بر روی پاهای خود بایستد. از نظر ما طرح بندی آن بسیار جذاب است و ممکن است در همین لحظه که آن را مشاهده میکنید شیفته طراحی جالب آن شوید.

لوازم آرایش را با گوشی خود همه جا حمل کنید

و نهمین مورد دقیقا برای بانوانی مناسب است که لوازم های آرایش خود را میپرستند. این قاب موبایل دارای پنل پشتی از جنس لوازم آرایش بوده که میتواند در همه جا و مکان به شما دسترسی جالبی را دهد. خارج از آن میتوانید نظر دوستان و آشناهان را به خود جلب کنید. البته ما اگر بخواهیم کاربرد آن را شرح دهیم، باید بگوییم این کاور عجیب و غریب گوشی بیشتر مناسب آرایشگران حرفه ای است که به کار خود افتخار میکنند.

گارد محافظی عجیب از جنس شوکر

دهمین مورد و از نظر قابدار جذابترین مورد را اختصاص میدهیم به این شوکر که همیشه در جیب شما وجود خواهد داشت. از نظر ما گزینه خوبی برای کسانی است که به دعوا و درگیری علاقه دارند ? . البته صادقانه بگوییم این قاب موبایل از نظر ما بیشتر برای ماموران پلیس و نظامی ها کاربرد داشته و قطعا نباید کاربرد عمومی برای آن در نظر گرفت.

دمپایی دخترانه میخوای کیس موبایل بگیر

یازدهمین قاب موبایل عجیب و غریب را باید یک دمپایی فرض کرد تا یک کیس محافظ گوشی. خب خارج از شوخی درواقع قسمت صورتی رنگ آن هولدر برای دستان شما است تا گوشی از دستان شما نیفتد. ولی باز ما نمیتوانیم از آن استفاده صحیح کنیم چون باید یک پای کودک در آن برود و گوشی مادر خود را خرد کند ?

عطر جیبی از جنس قاب موبایل

دوازدهمین مورد از عجیبترین گارد محافظ موبایل دنیا را اختصاص دادیم به این عطر جیبی که خارج از عجیب بودن آن بسیار کاربرد دارد. از نظر ما در بین تمام قاب های گوشی عجیب و غریبی که تا به حال معرفی کردیم این گارد محافظ باید بسیار پر کاربرد و پر طرفدار باشد و تنها دلیل آن هم وجود مخزنی برای پر کردن عطر مورد علاقه شما برای حمل آن است.

آیینه همیشگی در جیب شما

سیزدهمین مورد مربوط به یک آیینه جیبی قابل نصب بر روی گوشی و دیوایس های هوشمند شما است. با این قاب موبایل که بانوان باید عاشق آن باشند، دیگر نگران نبود یک آیینه نباشید و میتوانید چهره خود را همیشه در آینه مشاهده کنید. قطعا این کیس محافظ موبایل میتواند یک هدیه بسیار بسیار مناسب برای دوستان شما باشد.

عجیب ترین قاب آیفون را در اینجا ببینید

چهاردهمین و خنده دار ترین مورد مربوط به این قاب تلفن همراه آیفون است که قسمت پشتی آن شبیه به بینی انسان بوده و کاربرد آن بیشتر برای مسخره بازی با دوستان و آشنایان شما است ? . خارج از شوخی حفره های بینی کار شده بر روی این قاب موبایل عجیب و غریب برای گذاشتن گوشی های هندزفری بوده و کاربرد اصلی آن این موضوع است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    یاسمن دادرسان
    29فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی