بررسی تخصصی هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو

بررسی تخصصی هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو

هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو به گونه ای طراحی و تولید شده است که صدایی کاملا شفاف و واضح را به شما ارائه دهد، صدایی باکیفیت که شاید نظیرش را کمتر شنیده باشید! برخلاف دیگر هدفون های کمپانی اپل، هدفون تازه از راه رسیده این کمپانی به فناوری حذف نویز فعال محیط یا همان ANC مجهز شده است. با فعال کردن این قابلیت، نویز فعال موجود در محیط به طور کلی فیلتر گشته و حذف می گردد، در نتیجه آنچه شما خواهید شنید صدایی کاملا شفاف و باکیفیت خواهد بود که از شلوغی های محیط اطراف تاثیر نگرفته است. اما همان طور که بهتر می دانید فعال بودن قابلیت ANC هوشیاری شما را نسبت به محیط پیرامونتان بسیار کم می کند و این امر می تواند در بعضی مواقع مشکل ساز گردد. کمپانی اپل، برای حل این مشکل نیز چاره ای اندیشیده است و هدفون جدید خود را به قابلیت Transparency Mode مجهز نموده است. با فعال کردن این قابلیت، برای هوشیار باقی ماندن نیازی نیست که هدفون خود را از داخل گوش هایتان خارج کنید. شما به واسطه فعال ساختن این قابلیت، به نویز فعال موجود در محیط اجازه ورود به هدفون خود را می دهید و بدین ترتیب نسبت به محیط اطراف خود هوشیار باقی می مانید. این قابلیت به هنگام رد شدن از عرض خیابان، تردد در اماکن شلوغ که نیاز به هوشیاری بیشتری دارد بسیار ارزشمند می باشد. این هدفون به طور ارگونومیک طراحی شده است و به خوبی داخل فرورفتگی های گوش شما قرار می گیرد و بی دلیل هرگز از داخل گوش های شما خارج نمی گردد. درست به مانند دیگر ایرپادها، ایرپاد پرو نیز به محض اینکه از داخل محفظه شارژ خارج می گردد به سرعت به گوشی آیفون و اپل واچ شما به صورت بی سیم متصل می گردد.


حذف نویز فعال

همان طور که پیش تر گفته شد، برای اینکه تمام تمرکز شما به روی صدایی معطوف گردد که در حال شنیدن آن هستید، هدفون بی سیم اپل ایرپاد پرو به فناوری حذف نویز فعال محیط (ANC) مجهز شده است. این هدفون در ساختار خود مجهز به دو عدد میکروفون داخلی Beamforming شده است. یک هدفون رو به سمت داخل دارد و یک هدفون رو به سمت خارج. هدف از به کارگیری این میکروفون های داخلی دوگانه، حذف کامل نویز محیط می باشد.



 

کیفیت صدا

درایورهای به کار گرفته شده در ساخت این هدفون بی سیم قادرند صدایی باکیفیت به همراه بیسی عمیق را به شما ارائه دهند. تراشه به کار گرفته شده در ساخت این هدفون، تراشه H1 می باشد. به لطف این تراشه انتقال صدا به سرعت و بدون وقفه انجام می پذیرد. وجود یک سنسور فشار به روی ساقه هدفون، اعمال تنظیمات در این هدفون را آسان نموده است. به واسطه این سنسور به راحتی می توانید کنترل موزیک و تماسهای دریافتی را در دست گرفته و بین قابلیت های حذف نویز فعال محیط و Transparency Mode جابجا گردید. قابلیت Announce Messages به کمک دستیار صوتی Siri این امکان را برای شما فراهم می آورد که دستیار صوتی Siri پیام های متنی شما را از طریق ایرپاد پرو برای شما بخواند. اگر دوست شما نیز دارای هدفون ایرپاد پرو می باشد، به واسطه قابلیت Audio Sharing، می توانید به طور همزمان به یک موسیقی گوش دهید، یک فیلم را تماشا کنید یا با هم بازی کنید.

کنترلرها

برای اعمال تنظیمات، این هدفون در ساقه خود به یک سنسور فشار مجهز شده است که با یک بار فشردن آن می توانید اعمالی نظیر پخش، توقف موسیقی یا پاسخگویی به تماس دریافتی را تحت کنترل خود قرار دهید. با دو بار فشردن آن، آهنگ بعدی پخش می گردد و با سه بار فشردن آن، آهنگ قبلی پخش می گردد. برای جابجایی میان قابلیت ANC و Transparency Mode تنها کافی است سنسور را فشرده و برای لحظه ای نگه دارید. برای اعمال تنظیمات به شیوه ای آسانتر، حتی می توانید از دستیار صوتی Siri برای انجام اموری نظیر پخش آهنگ، پاسخگویی به تماس دریافتی یا مسیریابی و ... استفاده نمایید.



 

مدت زمان پخش 

با هر بار شارژ هدفون اپل ایرپاد پرو خود می توانید تا 4.5 ساعت از پخش موسیقی و 3.5 ساعت مکالمه با آن لذت ببرید. در صورت غیرفعال کردن قابلیت ANC، مدت زمان پخش هدفون شما به 5 ساعت تغییر می یابد. در صورت استفاده از محفظه شارژ مدت زمان پخش موسیقی به بیش از 24 ساعت و مدت زمان مکالمه با این هدفون به بیش از 18 ساعت افزایش می یابد. با این تفاسیر، هدفون اپل ایرپاد پرو هدفونی است که در تمام طول روز شما را همراهی کرده و تنهایتان نخواهد گذاشت. هر ایرباد این هدفون تنها 5.4 گرم وزن داشته و بسیار سبک می باشد. با توجه به طراحی ارگونومیک، وزن کم، وجود سرگوشی های سیلیکونی در سایزهای مختلف، هدفون ایرپاد پرو هدفون بسیار مناسبی برای استفاده روزانه همه افراد می باشد.
 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    یاسمن دادرسان
    6اردیبهشت
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی