بهترین میکروفون یقه ای

در این مطلب از اقیانوس طبق روال گذشته به معرفی یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل می پردازیم
میکروفون یقه ای Boya BY-M1 از خوش قیمت های محبوب بازار
بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه ای بازار

یکی از اصلی ترین ارکان تولید یک محتوای خوب انتخاب یک میکروفون مناسب است میکروفون‌ها در انواع و کارکردهای مختلفی وجود دارند.میکرفون ها انواع مختلفی دارند که محبوب ترین انها میکروفون یقه ای است

میکروفن یقه‌ای حرفه‌ای به میکروفونی گفته می‌شود که اندازه‌ای کوچک دارد و شما به‌راحتی می‌توانید آن را به قسمتی از لباستان متصل کنید. سایز این میکروفن‌ها به اندازه‌ای کوچک است که هم می‌تواند به‌خوبی صدای شما را ضبط کند و هم می‌تواند به شما آزادی حرکت بدهد.

خرید میکروفون یقه ای

اگر بخواهیم به معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی میکروفون اشاره کنیم حتما و قطعا نام بویا در لیست خواهد بود.شرکت بویا تولید کننده ی انواه یکروفون های کاربردی از جمله میکروفون های یقه ای است.

با یک سرچ ساده خیلی راحت می توان فمید که میکروفون Boya BY-M1 یکی از محبوب ترین های بازار ایران است که بخاطر کیفیت ضبط صدای فوق العاده و البته قیمت مناسب ان مشهور شده است این محصول همیشه در سایت های بزرگ ایران موجود بوده و همیشه نظرات  مثبتی را جلب خود کرده است.
بهترین میکروفون یقه ای

 

بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا: میکروفون یقه‌ای Boya BY-M1

همانطور که اشاره کردیم بیا ام ۱ یکی از بهترین های بازار بویا میباشد که بخاطر ارزانی قیمت توجه زیادی به خود جلب کرده است .علاوه بر ان این میکروفون یقه ای کیفیت ضبط بسیار بالایی دارد که میتوان از ان برای ضبط مصاحبه ها استفاده کرد .و البته وجود یک کابل ۶ متری در بسته بندی این محصول امکان شمارو برای تحرک و جابجایی در کلیپ هاتون فراهم کرده است

 

ضبط صدای همه سویه و استفاده با اسمارت فون و دوربین

نوع این میکروفون یقه‌ای برای ضبط صدا از نوع خازنی و الگوی برداشت صدای آن همه‌سویه است. برای همین، میکروفون Boya BY-M1 می‌تواند تمام صداها را در اطراف خودش به‌طور یکسان ضبط کند. همچنین، میکروفون Boya BY-M1 دارای یک جک ۳٫۵ میلی‌متری است که شما می‌توانید آن را هم به اسمارت فون و هم به دوربین‌های ویدئویی متصل کنید. میکروفون Boya BY-M1 با داشتن کمترین قیمت میکروفون یقه‌ ای برای دوربین و به‌طورکلی، برای ضبط صدا جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا برای افرادی است که هم می‌خواهند کیفیت ضبط صدای خوبی داشته باشند و هم نمی‌خواهند خیلی خرج کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    11آذر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی