معرفی Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

معرفی Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

 

Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro چندین حالت حذف نویز فعال و صدایی متناسب با گوش شما را با قیمت کمتر از 100 دلار ارائه می کند. از قاب شارژ بی‌سیم که به صورت کشویی باز می‌شود و بسته می‌شود تا سفارشی‌سازی گسترده در برنامه Soundcore، استفاده از این هدست بسیار سرگرم‌کننده است.

 هدفون های بی سیم واقعی در حال حاضر در صدای مصرف کننده محبوب هستند و ظاهراً هر روز گزینه های جدیدی اعلام می شود. Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro یک رقیب شایسته برای بازار است و مجموعه ای از ویژگی ها را در بسته ای مقرون به صرفه در خود جای داده است. بیایید ببینیم که آیا پول شما در جای دیگر خرج می شود یا خیر. 

انباکسینگ هدفون انکر liberty air 2 pro در کانال آپارات و یوتیوب

 

مشخصات ظاهری anker air 2 pro

 

چه کسی باید Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro را بخرد؟

مسافران طولانی مدت از طراحی قابل حمل، حالت های حذف نویز قابل انتخاب و عمر باتری قوی بهره مند خواهند شد.

برای کاربران آیفون، این هدست گزینه بسیار بهتر (و ارزان‌تری) نسبت به AirPods معمولی است. این هدفون ها دارای پشتیبانی AAC برای پخش بدون تاخیر و با کیفیت بالا در دستگاه های iOS، مهر و موم محکم با نوک گوش سیلیکونی و رتبه IPX4 هستند.

موش های باشگاه از پاسخ فرکانس تقویت شده باس و همچنین طراحی ضد عرق و سبک وزن لذت خواهند برد.

 

 استفاده از Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro چگونه است؟

 

 Anker تجربه جعبه گشایی را با Soundcore Liberty Air 2 Pro به ثبت رساند. با باز کردن قفل مغناطیسی روی جعبه، هدفون ها و قاب آن ها به همراه هشت سری نوک گوش اضافی روی نمایشگر نمایش داده می شود. Fidgeters خوشحالیم، Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro دارای یکی از رضایت بخش ترین کیس های شارژ برای باز و بسته شدن است. می‌توانید آن را با یک دست باز کنید تا هدفون‌ها نمایان شود، و با یک کلیک رضایت‌بخش به‌صورت مغناطیسی بسته می‌شود.

 

 

Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro Truly Wireless نوع ارتقا یافته Anker SoundCore Liberty Air 2 Truly Wireless است. با این به روز رسانی، Anker یک ویژگی قابل تنظیم حذف نویز فعال (ANC) اضافه کرده است که می تواند به کاهش مقدار زیادی از نویز محیط اطراف شما کمک کند. در غیر این صورت این هدفون ساخت و طراحی مشابه مدل پایه خود دارد. آن‌ها نمایه صدای باس سنگینی دارند که می‌توان با استفاده از EQ گرافیکی یا تنظیمات پیش‌تنظیم شده برنامه همراهشان و تناسب راحت آن را بهینه کرد. با این حال، عمر باتری کلی آنها کمتر از زمان پخش تبلیغ شده آنها است.

صدا و ویژگی‌های عالی، Liberty Air 2 Pro Soundcore

 هدفون air 2 peo

صدا و ویژگی‌های عالی، Liberty Air 2 Pro Soundcore را به یک ارزش قاتل تبدیل کرده است.

جدیدترین جوانه‌های Soundcore مقاومت در برابر آب (IPX4 در مقایسه با IPX5 Liberty 2) و عمر باتری را قربانی می‌کنند و در عین حال هزینه آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. مبادله اضافه شدن حذف فعال نویز است. در حالی که با ANC موجود در جوانه های گرانتر همتراز نیست، ANC بودجه بهتر از هیچ است. به طور خلاصه، این یک جورهایی است که لیبرتی 2 ایر پرو را کامل می کند. آنها در هیچ موردی بهترین نیستند، اما چیزهای زیادی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند.

 

بسته‌بندی Liberty Air 2 Pro مانند یک کتاب باز می‌شود و جلد داخلی آن هم ANC هدفمند هدفون هدفون و هم اپلیکیشن Soundcore را تبلیغ می‌کند. برخلاف برخی از برنامه‌های هدفون، این نرم‌افزار برای استفاده از همه چیزهایی که Liberty Air 2 Pro ارائه می‌کند ضروری است. جدا از آن برنامه و مجموعه‌های نه‌گانه (!) گوش همراه، استانداردهایی مانند دفترچه راهنمای دستورالعمل و کابل شارژ USB-C را نیز دریافت خواهید کرد.

 

 

ظاهر و احساس Liberty Air 2 Pro و جعبه هاکی مینیاتوری کیف شارژی که در آن قرار گرفته اند، زیبایی شناسی مشابهی دارد. ظاهر سه‌راهی گلف مطمئناً برای همه مناسب نیست - تا این لحظه برای من نبود. اما Soundcore با موفقیت مرا از دیدگاه سبک تغییر داده است، و من گمان می کنم که این شرکت ممکن است نتایج مشابهی با دیگران داشته باشد.

خرید ایرپاد انکر liberty air 2 pro

صدای عالی نسبت به قیمت

همانطور که قبلاً ذکر شد، Liberty 2 برخی از بهترین هدفون‌هایی بودند که ما در رنج قیمتی زیر 100 دلار آزمایش کردیم. Liberty Air 2 Pro از این شهرت بسیار خوبی برخوردار است. به خصوص هنگام استفاده از نمایه صدای Soundcore Signature، جوانه ها عملکرد متعادلی را ارائه می دهند که هر هنرمندی، از Bee Gees گرفته تا Beyonce را لذت بخش می کند.

برای بسیاری از مردم، پایبندی به تنظیمات صدای از پیش تعیین شده Soundcore، هنگفتی را به همراه خواهد داشت. با این حال، هنگام خاموش کردن ANC، یک تفاوت قابل لمس در صدا وجود دارد. بدون حذف نویز بد نیست، اما روشن بودن این ویژگی قطعا صدای موسیقی را قدرتمندتر و طبیعی تر می کند. برای لذت بردن از بهترین‌هایی که Liberty Air 2 Pro ارائه می‌کند، نگه داشتن جوانه‌ها در حالت حذف نویز فعال و کاهش عمر باتری بهترین راه است.

انتخاب استفاده از ویژگی HearID Soundcore می تواند به طور قابل توجهی صدای هدفون را بهبود بخشد یا در برخی موارد آن را خراب کند. پس از اجرای تست HearID، برآمدگی قابل توجهی در وضوح دیدم و موسیقی پویاتر به نظر می رسید. اما نتایج آزمایش Soundcore را بر آن داشت تا پایین ترین و بالاترین فرکانس را برجسته کند. مطمئن نیستم که در مورد گوش هایم چه می گوید، اما می دانم که هنگام گوش دادن به صدای خشن در آهنگ هایی مانند "تعطیلات" لیل ناس ایکس یا سنج های درخشان در دیو متیوز، برخی اعوجاج های ناخوشایند و نت های خشن ایجاد کرد. مورچه‌ها در ولوم‌های بالاتر راهپیمایی می‌کنند. خوشبختانه، Soundcore به شما امکان می‌دهد نمایه شخصی را تنظیم کنید، و به من این امکان را می‌دهد که در آن انتهای مخالف محدوده فرکانس سلطنت کنم و اوضاع را کمی بیشتر تحت کنترل داشته باشم.

چندین پیش تنظیم برنامه نیز گزینه های خوبی برای کسانی هستند که به طور مداوم به نوع خاصی از محتوا گوش می دهند. با این حال، برای به دست آوردن بهترین صدا در کل، یکی از دو روش را پیشنهاد می کنم: یا به کیفیت متعادل، اما گاهی اوقات غیرماجراجویی Soundcore Signature اعتماد کنید. یا اجازه دهید HearID صدای هیجان انگیز تری را به گوش شما بیاورد و به صورت دستی ایرادات ناشی از آن را برطرف کند.

وقتی صحبت از صدا شد، تعداد انگشت شماری از تماس‌هایی که با جوانه‌ها و شش میکروفون داخلی آن‌ها برقرار کردم، مکالمات خوب و واضحی را در هر دو طرف ایجاد کرد. همانطور که گفته شد، به لطف این سبک زندگی دائمی در پناهگاهی که همه ما در آن هستیم، نتوانستم کیفیت تماس را در محیط‌های پر سر و صدا و واقعی مانند یک خیابان شلوغ یا اتوبوس شهری آزمایش کنم.

طیف کاملی از ویژگی های موثر

بسیاری از ویژگی‌های Liberty Air 2 Pro بیش از سایر هدفون‌های هدفون می‌درخشند. حذف نویز فعال Liberty Air 2 Pro با لغو چشمگیر ارائه شده توسط برجسته‌هایی مانند Earbuds بسیار گران‌تر Bose QuietComfort و همچنین Jabra's Elite 85t مغلوب است. حتی هنگام لمس چیزی مانند ادغام دستیار صوتی سیری، جوانه های مبتنی بر اپل وجود دارند که این کار را بهتر انجام می دهند.

با این حال، چیزی که Liberty Air 2 Pro را متمایز می‌کند، توانایی آن‌ها در انجام همه کارها با قیمت مناسب است. عمر باتری شش ساعته با ANC راهگشا نیست، اما با الیت 85t Jabra (که 100 دلار بیشتر قیمت دارد) و بهتر از AirPods Pro (قیمت اولیه 120 دلار بیشتر) است. هدفون‌هایی با درجه‌بندی بهتر مقاومت در برابر آب وجود دارد، اما امتیاز IPX4 Liberty Air 2 Pro به آن‌ها همان حفاظت ضد پاشش ستودنی را مانند هر دو جفت گران‌تر می‌دهد.

حذف نویز فعال موجود در این جوانه ها خوب است، عالی نیست، اما با این قیمت واقعاً تمام چیزی است که برای برابری با ارزش خوب نیاز دارید. در حالی که من متوجه تفاوت های قابل توجهی بین حالت های حذف نویز مانند فضای باز و داخلی نشدم، همچنان بهتر بود که به طور کلی لغو نسبتاً مؤثر داشته باشیم. دو حالت مختلف شفافیت به همان اندازه غیرقابل تشخیص بودند، اما همچنان هدف خود را به عنوان راه هایی برای انتقال صدا از محیط اطراف شما انجام می دادند.

بسته بندی و متعلقات

بسته‌بندی Liberty Air 2 Pro مانند یک کتاب باز می‌شود و جلد داخلی آن هم ANC هدفمند هدفون هدفون و هم اپلیکیشن Soundcore را تبلیغ می‌کند. برخلاف برخی از برنامه‌های هدفون، این نرم‌افزار برای استفاده از همه چیزهایی که Liberty Air 2 Pro ارائه می‌کند ضروری است. جدا از آن برنامه و مجموعه‌های نه‌گانه (!) گوش همراه، استانداردهایی مانند دفترچه راهنمای دستورالعمل و کابل شارژ USB-C را نیز دریافت خواهید کرد.

ظاهر و احساس Liberty Air 2 Pro و جعبه هاکی مینیاتوری کیف شارژی که در آن قرار گرفته اند، زیبایی شناسی مشابهی دارد. ظاهر سه‌راهی گلف مطمئناً برای همه مناسب نیست - تا این لحظه برای من نبود. اما Soundcore با موفقیت مرا از دیدگاه سبک تغییر داده است، و من گمان می کنم که این شرکت ممکن است نتایج مشابهی با دیگران داشته باشد.

 جعبه گشایی air 2 pro

یک تجربه کاملا قابل تنظیم

این کار با 9 جفت نوک گوش مختلف شروع می شود که در عین اینکه کمی بیش از حد هستند، چیزی است که Soundcore برای اطمینان از مهر و موم محکم بدون توجه به شکل گوش ارائه می دهد. اما گزینه های قابل تنظیم Liberty Air 2 Pro قطعاً به همین جا ختم نمی شود.

برنامه Soundcore برای طراحی Liberty Air 2 Pro برای سلیقه خاص شما بسیار مهم است. تست Tip Fit این برنامه صدایی را پخش می‌کند تا مشخص کند که هدفون‌ها چقدر در گوش شما قرار می‌گیرند، سپس راه‌هایی برای بهبود آن در صورتی که مهر و موم کمتر از حد ایده‌آل باشد، پیشنهاد می‌کند. در جاهای دیگر، این برنامه دارای یک ویژگی HearID است که از فرکانس های مختلف برای تشخیص امضای صوتی که به بهترین وجه با شنوایی شما سازگار است استفاده می کند. نمایه ای که این ویژگی ایجاد می کند، اگر اندکی ناقص نباشد، جذاب است. (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.)

اگر صدایی که ویژگی HearID برای شما ایجاد کرده است را دوست ندارید، 22 نمایه از پیش تعیین شده برای انتخاب وجود دارد، از جمله پادکست، راک، تقویت کننده باس، تقویت کننده سه گانه و تنظیمات Soundcore's Signature. یا برای افرادی که خودتان این کار را انجام می دهند، Soundcore یک اکولایزر برای پروفایل های سفارشی گنجانده است. این برنامه همچنین امکان سفارشی‌سازی کنترل‌های هدفون را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد دستوراتی مانند صدا و پخش/مکث، یا انتخاب سطح حذف نویز فعال را برنامه‌ریزی کنید.

در نهایت، برنامه سفارشی سازی حذف نویز را در کف دستان شما قرار می دهد. حالت ANC دارای چهار حالت فرعی است: حمل و نقل، داخلی، فضای باز و سفارشی. در همین حال، حالت شفافیت می‌تواند بین حالت کاملا شفاف و آوازی سوئیچ کند، که هدف آن تاکید بر صداهای اطراف شما برای حفظ هوشیاری در محیط شماست. من، به طور قاطع، معتقدم که دارنده هدفون‌های روزانه، وقت خود را صرف بازی با حالت‌های حذف نویز و امضاهای صدا نمی‌کند. اما برای کسانی که دوست دارند سرهم بندی کنند، در یافتن جوانه های قابل تنظیم بیشتر با قیمت مشکل خواهید داشت.

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    13اسفند
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی