معرفی برنامه ی اینشات

معرفی برنامه ی اینشات

معرفی نرم افزار این‌شات (InShot)

سلام و درود بر همراهان همیشگی یومی ویدئو (Ume Video). ما قصد داریم  در این مقاله، یک اپ ویرایشگر حرفه ای و منحصر به فرد  را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بسیاری از شما، وقتی به تفریح ومسافرت می‌روید،برای عکس ها و فیلم هایی که گرفته اید، کهبرای تداعی خاطرات، نیاز به اَپ ویرایشگر دارید، پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن (InShot) میباشد.

اینشات (InShot)، برنامه ای کاربردی و شگفت انگیز برای ادیت فیلم و عکس است که می‌توانید با این برنامه عکس‌های زیبا و فیلم‌های شگفت‌انگیز را به راحتی درست کنید و بین دوستان خود به اشتراک بگذاری.

معرفی کارکرد برنامه این‌شات

در ابتدای باز کردن این برنامه، سه گزینه پیشنهادی وجود دارد ازجمله: ادیت عکس، ادیت فیلم یا درست کردن عکس چند تایی (گرید کردن عکس‌ها).

به دلخواه، یکی از گزینه ها را انتخاب کرده، و عکس یا فیلم مورد نظر را برمیگزینیم، و در نهایت تیک سبز رنگ را زده تا صفحه‌ی ادیت باز شود. نکته ی مهم این است که این برنامه این امکان را برای شما فراهم کرده، که ترکیبی از فیلم و عکس را انتخاب کنید.

Canvas  (بوم)

گزینه اول Canvas، در این قسمت می‌توانید سایز فیلم خود را تغییر دهید؛ گزینه‌هایی مانند 1:1 ،4:5  که مناسب اینستاگرام، 16:9 که مناسب یوتیوب، 9:16 که مناسب تیک تاک، گزینه‌هایی برای آیفون و سایزهای مختلف دیگر نیز برای شما ارائه داده است.

Music (موسیقی)

قسمت بعد Music (موسیقی) که به سه بخش تقسیم می‌شود،

1. Tracks (آهنگ های پیشنهادی) با زدن این گزینه، گزینه های (Featured) و (iTunes) نمایان میشود ،که آهنگهای پیشنهادی برای ویدئوی شما پیشنهاد داده، و گزینه ی بعد به نام (my music) وجود دارد که میتوانید از آهنگ های موبایل خود  استفاده کنید.

2. Effect (صدای خاص) از جمله صدای بازی کردن، صدای آتش، صدای زنگ، صدای چکش، صدای هواپیما و ... می‌باشد که می‌توانید در قسمتی از ویدئو به دلخواه بگذارید.

3.Recourd  (ضبط صدا) که می‌توانید در این قسمت صدای خود را ضبط کنید و روی ویدئوی خود بگذارید.

Sticker (برچسب)

قسمت بعدی (Sticker) که به چند گزینه تقسیم شده، اولین گزینه خرید اینترنتی می‌باشد، که می‌توانید با وصل بودن اینترنت همراه خود استیکر مورد نظر خود را دانلود کرده و روی ویدئوی خود بگذارید. دومین گزینه گالری می‌باشد، که در این قسمت می‌توانید عکس از گالری انتخاب کرده و روی ویدئو بگذارید و سومین گزینه استیکرهای پیشنهادی برنامه به شماست که شکلک های متنوع به شما ارائه داده است، این استیکرها هم میتواند از اول تا آخر فیلم نمایش داده شود، هم می‌تواند فقط در قسمت های مورد نظر شما اجرا شود.

Text (متن)

در قسمت بعدی (Text)،که به شما این امکان را میدهد، نوشته هایی با رنگ های مختلف و فونت های گوناگون بنویسید، این نوشته در زمان بندی و قالب بندی مختلف وجود دارد که شما می‌توانید به دلخواه تغییر دهید.

Filter (فیلتر)

در قسمت بعدی (Filter) می‌باشد، که شما می‌توانید رنگ و روشنایی ویدئو را تغییر دهید. گزینه‌ی فیلتر نیز به دو صورت ارائه شده است، فیلترهای پیشنهادی برای شما و فیلترهایی که خودتان با تغییر دادن نور، گرما، تاریکی و روشنایی ویدئو آن را تنظیم می‌کنید.

Precut (برش زدن)

گزینه (Precut) این امکان را به شما می‌دهد قسمتی از فیلم که دلخواه شما نیست، به راحتی حذف کنید، این حذف می‌توانید یک قسمت یا چند قسمت از ویدئوی شما باشد.

Speed (سرعت)

با گزینه (Speed) میتوانید سرعت فیلم را تغییر دهید، در این قسمت میتوانید سرعت فیلم را کند یا به تند تغییر دهید. برای این قسمت گزینه‌هایی مانند چرخش فیلم، معکوس کردن فیلم نیز به شما ارائه داده اند.

در نهایت دو گزینه  به شما ارائه داده شده، گزینه بازگشت به حالت اولیه در صورتی که فیلم دلخواه شما نشد، وگزینه ی آخر گزینه تنظیمات را زده و در گالری خود با کیفیت های متفاوت ذخیره کنید .

نکته ی مهم در ذخیره ی فیلم این برنامه، این است که هنگام ذخیره ی ویدئو نباید برنامه را ببنیدیم یا برنامه ی دیگری باز کنیم که با این کار ذخیره ی ویدئو لغو می‌شود.

در نهایت وقتی ذخیره کامل شد، گزینه ی اشتراک در سایر برنامه ها باز می‌شود، که به دلخواه میتوانید در هر فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

خب با مطالبی که درمورد نرم افزار این‌شات خوندیم متوجه می‌شویم نرم افزار این‌شات (InShot)، از بین نرم افزار های دیگر، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و ویدئوی شما را به گونه‌ی حیرت انگیز می‌سازد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    3مرداد
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی