بهترین برنامه ی اندروید برای مدیریت پسوورد ها

بهترین برنامه ی اندروید برای مدیریت پسوورد ها

 چرا به مدیر رمز عبور نیاز دارم؟

مورد استفاده برای تمام شبکه های اجتماعی

برای آشنایی با برنامه ی اینشات وارد شوید 

مانند بسیاری از مردم، احتمالاً ده ها و ده ها حساب آنلاین برای مدیریت همه چیز از امور مالی تا زندگی اجتماعی خود دارید. همه آن حساب‌ها دارای گذرواژه‌هایی برای به خاطر سپردن و ایمن نگه داشتن هستند. و وقتی نوبت به تمرین امنیت آنلاین خوب می رسد، باید از یک رمز عبور متفاوت و قوی برای هر حساب کاربری استفاده کنید.

یک مدیر رمز عبور یک مکان امن برای ذخیره هر ورود به حساب برای امنیت اکانت های شما در اختیار شما قرار می دهد. گذرواژه‌ها به‌طور خودکار برای شما تکمیل می‌شوند و با ثبت نام برای یک حساب جدید، رمزهای عبور جدید در همان لحظه ایجاد می‌شوند. مدیریت رمز عبور روشی هوشمندانه برای سازماندهی رمزهای عبور و محافظت آنلاین از خود است.

 

آیا باید از مدیر رمز عبور Chrome استفاده کنید؟

 

مدیریت پسوورد ها با گوگل کروم

اگر از تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی استفاده می کنید، ممکن است متوجه شده باشید که مرورگر وب کروم دارای یک مدیر رمز عبور داخلی برای ذخیره و پر کردن ورود به وب سایت های مختلف است. این مدیر گذرواژه بومی مرورگر باعث صرفه جویی در وقت و زحمت شما برای امنیت حساب و به خاطر سپردن هر رمز عبور می شود.

 

وقتی نوبت به محافظت از خود در فضای آنلاین می رسد، به موارد بیشتری نیاز دارید. اندروید از نظر طراحی یک پلت فرم منبع باز است که به کاربران امکان می دهد کدهای منبع و نحوه عملکرد دستگاه های خود را تغییر دهند. این همچنین گوشی ها و تبلت های اندرویدی را در معرض آسیب پذیری های امنیتی قرار می دهد. شما شایسته محافظت از داده های خود - و پول خود - با بهترین مدیر رمز عبور هستید. شما به ویژگی هایی نیاز دارید که امنیت حساب شما را قوی تر می کند و یک مکان امن برای مدیریت زندگی آنلاین خود دارد. وقتی رمز عبور خود را وارد می کنید، دیگر مجبور نخواهید بود روی نماد چشم کلیک کنید!

 

LastPass بیشتر از ذخیره رمزهای عبور انجام می دهد

اپلیکیشن last pass

لینک دانلود Last pass از گوگل پلی

پسوردهای قوی تری تولید کنید

LastPass با یک تولید کننده رمز عبور داخلی، ایجاد یک رمز عبور تصادفی برای هر حساب را آسان می کند تا همیشه از هک شدن در امان باشید.

نماد اشتراک گذاری رمز عبور

نکات امنیتی قابل اجرا را دریافت کنیدLastPass از هشدارهای مربوط به نقض داده‌ها گرفته تا ممیزی گذرواژه‌های شما، به شما می‌گوید که چه زمانی برای به‌روزرسانی حساب‌هایتان اقدامی لازم است تا بتوانید از امنیت خود مراقبت کنید

همگام سازی بین دستگاهی

LastPass شما را قفل نمی‌کند. با همگام‌سازی بی‌وقفه، دسترسی آفلاین، و برنامه تقریباً برای هر دستگاه، شما همیشه گذرواژه‌های خود را بدون توجه به دستگاه یا مرورگری که استفاده می‌کنید، خواهید داشت. هر تغییری که در دستگاه Android خود ایجاد کنید با افزونه مرورگر دسکتاپ شما و بالعکس همگام‌سازی می‌شود 

برای آرامش خاطر ساخته شده است.

ارامش خاطر با مدیر پسووردها

LastPass طوری طراحی شده است که اطلاعات شما را خصوصی، ایمن و مخفی نگه دارد (حتی از سازنده)

صندوق رمزگذاری شده

داده‌های شما قبل از خروج از دستگاه رمزگذاری می‌شوند، بنابراین فقط شما می‌توانید قفل خزانه خود را باز کنید. با سازماندهی سایت های خود در پوشه ها، رمزهای عبور را در صندوق خود مدیریت کنید. Vault شما همچنین کارت های اعتباری و سایر اطلاعات بانکی را برای دسترسی آسان هنگام خرید آنلاین ذخیره می کند. 

رمز عبور اصلی خصوصی

رمز عبور اصلی کلید خصوصی شما در خزانه شماست. هرگز به LastPass ذخیره یا ارسال نمی شود.

احراز هویت دو مرحله ای

با درخواست کد یا اعلان برای تلفن خود، امنیت بیشتری به خزانه خود اضافه کنید. یک رمز عبور قوی همراه با یک پروتکل تأیید دو مرحله ای بیشترین محافظت را فراهم می کند.

 

چگونه مدیر رمز عبور کروم خود را غیرفعال کنید و به LastPass بروید

 انتقال از مدیریت پسوورد کروم به last pass

برای آموزش اتصال پروکسی واتساب اینجا ضربه بزنید

مطمئن شوید که با حساب Google خود وارد مرورگر کروم خود شده اید

در منوی تنظیمات Chrome در زیر «تکمیل خودکار»، روی منوی کشویی «گذرواژه‌ها» کلیک کنید و کلید را خاموش کنید تا Chrome دیگر پیشنهادی برای ذخیره گذرواژه‌های شما نداشته باشد.

کلید دوم را برای «ورود خودکار» خاموش کنید تا LastPass بتواند اعتبار شما را در تمام سایت‌های مورد علاقه ما تکمیل کند.

برای اطمینان از انتقال همه رمزهای عبور ذخیره شده موجود به LastPass، رمزهای عبور ذخیره شده قبلی و ورود به سیستم خود را در یک فایل CSV صادر کنید.

سپس می توانید فایل را به LastPass وارد کنید.

 

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    20دی
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی