بررسی گوشی Redmi K70 pro

بررسی گوشی Redmi K70 pro

در گذشته، Redmi به دلیل کیفیت پایین، استفاده از قاب‌های مرکزی پلاستیکی، قاب‌های پشتی پلاستیکی و غیره مورد انتقاد قرار می‌گرفت و امسال به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌خواستند این تصور را تغییر دهند و بنابراین به این Redmi K70 Pro جدید رسیدند.

اولین تصوری که هنگام تهیه این گوشی داشتم این بود که این گوشی مورد نظر کاربران اینترنتی است، با تراشه پرچمدار، صفحه نمایش با کیفیت 2K، باتری بزرگ با شارژ سریع و سخت افزار دوربین مناسب. تمام جنبه های پیکربندی، همه تطبیق. به این موارد یک قاب مرکزی فلزی راست‌زاویه و یک قاب پشتی شیشه‌ای مات با بافت بسیار زیبا را اضافه کنید، و بافت Redmi K70 Pro برای یک بار هم که شده، بسیار بهبود یافته است.

اکنون که در مورد بافت صحبت می کنیم، بیایید نگاهی به نمای بیرونی بیندازیم. ظاهر بیرونی Redmi K70 Pro مانند یک «طراحی سطح بالا برای انبوه» به نظر می رسد، با استفاده از طراحی پنل پشتی Xiaomi MIX Fold3، یک پرچمدار تاشو 10000 دلاری، در پرچمدار Redmi، و طراحی مجدد جزئیات بخش DECO. یک تکه شیشه بزرگ DECO روی آن قرار داده شده است، که باعث می شود سه لنز پشتی بالای قاب پشتی شناور باشند و شیشه شفاف تمیزتر به نظر برسد، در حالی که لبه های DECO به صورت هذلولی خمیده شده اند، به طوری که شما را نیشگون نگیرد. هنگام گرفتن آن به صورت افقی دست.

رنگ هایی که ما دریافت کرده ایم Ink Feather و Clear Snow به ترتیب مربوط به سیاه و سفید هستند و این دو رنگ نیز بکر نیستند، زیرا یک بافت بازالتی پنهان در پنل پشتی وجود دارد که با چرخاندن گوشی به اطراف قابل مشاهده است. ، و وقتی با جزئیات به آن نگاه می کنید هنوز کیفیت بسیار بالایی دارد. طرح رنگ Snow and Clear همچنین دارای یک بافت پنهان است که به نظر می رسد در بالای یک زمین پوشیده از برف قرار دارد، که همچنین خوب است. من شخصاً یک بشقاب پشتی تک رنگ را ترجیح می‌دادم، اگرچه کمتر هوشمندانه بود، اما کمی شیک‌تر بود.

این بار قاب مرکزی از آلومینیوم ساخته شده است، این بار دیگر است که سری K از قاب مرکزی فلزی استفاده کرده است و فریم مرکزی K70 Pro نیز فرآیند پولیش و آنودایز چند مرحله ای را پشت سر گذاشته تا براقی به آن بدهد.

به جلو، Redmi K70 Pro در نهایت پایه نمایشگر را برداشته و حاشیه را در مقایسه با مدل قبلی خود حتی بیشتر باریک می‌کند، باریک‌ترین قسمت آن به 1.6 میلی‌متر کاهش می‌یابد تا جلوه و احساس برتر در جلو و عرض 74.9 میلی‌متر داشته باشد. کل دستگاه نیز چسبندگی را بهبود می بخشد.

حالا که در مورد قسمت جلویی صحبت می کنیم، این بار کیفیت صفحه نمایش چطور؟ در مورد تبلیغات، Redmi می گوید که این یک صفحه نمایش چینی 2K نسل دوم کاملاً ارتقا یافته است. اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ، رزولوشن 3200x1440، تراکم پیکسلی می تواند به 526PPI برسد. نکته اصلی این است که این بار استفاده از مواد ساطع کننده نور C8 از Huaxing Optoelectronics، راندمان ساطع نور تا حد زیادی بهبود یافته است، روشنایی صفحه نمایش به طور طبیعی می تواند بالاتر باشد.

حداکثر روشنایی دستی اندازه گیری شده این صفحه نمایش می تواند به 742 نیت برسد، روشنایی الهام گرفته شده از HDR به 1280 نیت، حداکثر روشنایی تئوری حتی می تواند به 4000 نیت برسد، اما شرایط تست سخت تر است، یا به تجهیزات حرفه ای تری نیاز دارد تا بتوان آن را آزمایش کرد، و این ارزش در واقع برای کاربر متوسط است درک بسیار قوی نیست، بسیار معنی دار نیست.

از نظر گستره رنگ و دقت رنگ، Redmi K70 Pro نیز عملکرد خوبی دارد، با پوشش اندازه‌گیری شده طیف رنگی 97.4% DCI-P3، 99.7% sRGB، و دقت رنگ ΔE 0.28، که قابل تحسین است، به خصوص زمانی که پخش ویدیوهای HDR که رندر رنگی بسیار دقیقی نیز دارند.

این بار در مورد محافظت از چشم، Redmi تلاش کافی را نیز انجام داده است، Redmi K70 Pro به 3840Hz کم نور PWM با فرکانس بالا ارتقا یافته است، همچنین از نمایشگر رنگ واقعی، 16000 سطح تنظیم خودکار روشنایی و حالت محافظت از چشم ریتمیک پشتیبانی می کند که آسیب را کاهش می دهد. نور آبی و حتی بیشتر از چشمان شما محافظت می کند.

پس از صحبت در مورد صفحه نمایش، عملکرد سری Redmi K که همیشه به عملکرد خود معروف بوده و البته K70 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بار به پلتفرم موبایل پرچمدار نسل سوم اسنپدراگون 8 که به تازگی منتشر شده است، مجهز به رم LPDDR5X و رام UFS4.0 است.

با این تراشه قدرتمند و عملکرد بازی باید بسیار خوب باشد، درست است؟ این بار از بازی کم استرس Honor of Kings صرف نظر می کنیم و مستقیماً به سراغ شدت می رویم تا ببینیم Progenitor چگونه عمل می کند.

در دمای اتاق 25 درجه سانتیگراد، روشنایی صفحه نمایش 194 نیت ثابت می شود، حالت عملکرد گوشی را روشن کنید و از ارکیده شب برای پرسه زدن در شهر سومرو برای اجرای نقشه استفاده کنید، پس از 30 دقیقه، نرخ فریم 58.8 فریم بر ثانیه، مصرف برق 6.6 وات، دمای جلوی گوشی 43.5 درجه سانتیگراد، پشت گوشی 44.4 درجه سانتیگراد و مصرف برق 18 درصد است. به نظر می رسد این یک نتیجه کاملاً عادی برای اسنپدراگون 8Gen3 باشد و باید به عنوان استاندارد در نظر گرفته شود.

K70 Pro اولین گوشی در نوع خود در جهان است که به عنوان تلفن همراه استفاده می شود و اولین مورد استفاده به عنوان تلفن همراه در جهان است.» به نظر می رسد مصرف برق و دما حتی کاهش یابد. پس از افزایش وضوح کاهش نرخ فریم، و عملکرد کاملا پایدار است.

در واقع، زمانی که شیائومی می 14 پرو عرضه شد، تبلیغ شد که می‌توانید ProtoGod را با کیفیت 1200P بازی کنید، اما باز هم با نرخ 30 فریم در ثانیه قفل شد. اون موقع یکی از دوستان از من پرسید بعدا راهی برای باز کردن قفل 60 فریم بر ثانیه برای پخش وجود خواهد داشت؟ Redmi K70 Pro اولین در نوع خود در جهان است که این حالت را ارائه می‌کند، اما باید به یک گیره خنک‌کننده متصل شود تا قفل تجربه ProtoGods "پر خون" 1200P+60fps را باز کند.

عملکرد Redmi K70 Pro در این حالت بد نیست، اما ایده خوبی است که K70 Pro را به مدت 30 دقیقه در همان شرایط تست اجرا کنید. در شرایط آزمایشی مشابه برای اجرای 30 دقیقه خدای اصلی، 7 دقیقه اول تلفن هنوز می تواند میانگین سرعت حدود 58 فریم در ثانیه را حفظ کند، و سپس شروع به گرم شدن بیش از حد داون کلاک به نظر می رسد که فریم ها را کاهش دهد، و در نهایت به طور متوسط 54.9 فریم در ثانیه اجرا می شود. میانگین مصرف برق 9.7 وات، مصرف برق 29٪.

به نظر می رسد که فشار برای Snapdragon 8Gen3 فعلی هنوز بسیار زیاد است، مصرف انرژی به نزدیک به 10 وات رسیده است، عملکرد نرخ فریم کامل نشده است، به نظر می رسد که نسل بعدی ارتقا یافته است، تا زمانی که بتوانید 1200P 60fps را تثبیت کنید. برای بازی خدای اصلی، سپس Snapdragon 8Gen4 قادر به تبدیل شدن خواهد بود.

عملکردی که در اینجا آزمایش می کنیم، معتقدم عملکرد Redmi K70 Pro شما نیازی به نگرانی ندارید، بنابراین عملکرد تصویر این دستگاه عملکرد اصلی چگونه است؟ من فکر می‌کنم این بار لو می‌خواهد آن را به یک «گل سرسبد همه‌جانبه» تبدیل کند و می‌توانیم عزم ردمی را در سخت‌افزار تصویربرداری ببینیم.

دوربین اصلی مجهز به سنسور Light Hunter 800 برند تصویربرداری شیائومی، پایین بزرگ 1/1.55 اینچی است، سنسورهای سری Light Hunter دارای کیفیت تصویر ثابت فوق العاده بالا، قابلیت فیلمبرداری فوق العاده، HDR بومی، توان عملیاتی فوق العاده بالا و سایر قابلیت ها هستند. اما روشن ترین ویژگی باید پشتیبانی از دوگانه ISO Fusion Max باشد که حداکثر 13.2 EV از محدوده دینامیکی فوق العاده بالا را به ارمغان می آورد. این بار یک لنز پرتره نیز وجود دارد که از زوم اپتیکال دو برابر با سنسور Light Hunter 400 و 50 مگاپیکسل موثر پشتیبانی می کند.

اضافه شدن Xiaomi Imaging Brain به Redmi K70 Pro قابلیت عکسبرداری مناسبی نیز می دهد. بیایید مستقیماً به نمونه عکس ها برویم.

دوربین اصلی K70 Pro به خوبی رنگ‌ها را در طول روز به خوبی نشان می‌دهد، زمانی که نور زیادی وجود دارد، و به نظر نمی‌رسد بیش از حد اشباع شده باشد، و شاخ و برگ‌های دوردست جزئیات خود را حفظ کرده و درهم به نظر نمی‌رسند. واترمارکینگ فیلم که مدت هاست ردمی انجام می دهد، می تواند حس پیچیدگی فیلم را تا حد زیادی افزایش دهد.

اضافه شدن یک لنز پرتره دوتایی همچنین به حالت پرتره یک فاصله کانونی معادل 50 میلی‌متری اضافی می‌دهد، نتایج حالت پرتره Redmi کمی بهتر از سری Xiaomi 14 است، با کلید زدن لبه‌ها و رندر رنگ پوست سوژه، که کاملاً قابل استفاده است.

K70 Pro همچنین یک راه عالی برای دریافت تصاویر قابل استفاده از حیوانات در نور روز است، و حتی اگر مقداری شارپ وجود دارد، هنوز هم می توان به خوبی به حیوانات در تصویر نگاه کرد.

دوربین اصلی K70 Pro یک راه عالی برای استفاده حداکثری از یک عکاسی در شب است. دوربین اصلی هنوز نسبتا پایدار است خارج از فیلم، هر دو آسمان شب و بخش روشن از بیش از حد مشکل نیست، تنها ممکن است به انتخاب جزئیات تصویر کمی گل آلود، اما به طور مستقیم به دایره فرستاده شده است. دوستان، درک Redmi هنوز خیلی خوب است.

لنز پرتره دوگانه Redmi K70 Pro به دلیل کوچکتر بودن پایه آن در شرایط کم نور عملکرد خوبی ندارد، اما واقعاً به نظر نمی رسد که به جایی برسد، بنابراین هنوز قابل قبول است.

پس از دیدن نمونه عکس ها، به نظر شما عملکرد تصویری Redmi K70 Pro این بار چگونه است؟ شخصاً فکر می‌کنم نتیجه هنوز خوب است و می‌تواند از بسیاری از ماشین‌ها در محدوده قیمتی مشابه پیشی بگیرد. اما این بار یک نکته وجود دارد که می خواهم از آن شکایت کنم، یعنی لنز پرتره دوتایی، ردمی این بار دوربین اصلی با کیفیت خوب نور شکارچی 800، فاصله کانونی معادل 25 میلی متر است، این فاصله کانونی همه ما می دانیم که در واقع، عکاسی روزانه معمولاً استفاده نمی شود، مثلاً معادل 46 میلی متر یا 50 میلی متر عملی تر خواهد بود، اما اگر بخواهم از این فاصله کانونی عکاسی کنم، باید به لنز پرتره دوتایی سوئیچ کنید و این بار کیفیت تصویر پایین است. خیلی خوبه و کیفیت تصویر خیلی خوب نیست با این حال، اگر بخواهم در این فاصله کانونی عکاسی کنم، باید به لنز پرتره دوتایی سوئیچ کنم و کیفیت و حساسیت تصویر در این زمان قطعاً به خوبی دوربین اصلی نخواهد بود.

یک پیشنهاد برای Redmi، اگر نسل بعدی بتواند دارای لنز 3.2x باشد و دوربین اصلی را روی نقطه لنگر با زوم دوبرابر تنظیم کند، تجربه عکسبرداری بسیار بهتر خواهد بود و همچنین می‌تواند از کیفیت عالی نهایت استفاده را ببرد. 

باتری و عمر باتری، Redmi K70 Pro به نسل قبلی با پیکربندی شارژ سریع 120 واتی +5000 میلی‌آمپر ساعتی، با تراشه شارژ سریع Surge P2 و همچنین تراشه مدیریت انرژی Surge G1 خود توسعه‌یافته ادامه می‌دهد، آزمایش واقعی را می‌توان در 19 پر کرد. دقیقه، و نیازی به نگرانی در مورد عمر باتری وجود ندارد. متاسفانه سری K70 نسبت به نسل قبل از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

به طور خلاصه، اولین لحظه ای که Redmi K70 Pro را کشف کردم، فکر کردم باید آن را Xiaomi 14 Plus نامید، با صفحه نمایش بزرگتر و بهتر، عملکرد قوی و عملکرد خوب سیستم تصویربرداری، در تمام جنبه های شیائومی. 14 نمی توادن یک فاخیل کهیلی به بهد، تانه درفاس مسکس آن به که شرکز بیم هندیر دارد دارد دارد، اما من ممتیستم تفریشن اختی فیک کیلی بہے نیست. از نظر قیمت، Redmi K70 Pro نیز از Xiaomi 14 پایین تر خواهد بود، با چنین محصولات باکیفیتی، من معتقدم که فروشنده مطلقاً مشکلی ندارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    14آذر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی