معرفی بهترین ایرفون های زیر یک میلیون تومان

معرفی بهترین ایرفون های زیر یک میلیون تومان

با زیر یک میلیون تومان چه ایرپادی بخریم؟؟؟

1.هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi buds 4 Lite مدل M2236E1 با گارانتی شرکتی

بادز ۴ لایت

برای خرید این محصول کلیک کنید

با Redmi Buds 4 Lite، شیائومی هدفون‌های True Wireless را با طراحی نیمه داخل گوش ارائه می‌کند. آنها با سطح بالایی از راحتی پوشیدن مشخص می شوند و جایگزینی برای گوش های حساس به فشار ارائه می دهند. علاوه بر بلوتوث 5.3، این هدفون‌های بی‌سیم به حالت تأخیر کم برای فیلم‌ها یا بازی‌ها مجهز شده‌اند، در حالی که حذف نویز هوش مصنوعی قرار است درک واضح گفتار را در طول تماس‌های تلفنی تضمین کند.

طراحی راحت شیائومی Redmi Buds 4 Lite

برخلاف مدل‌های معمولی داخل گوش، Redmi Buds 4 Lite در مجرای گوش نمی‌نشیند، بلکه در قسمت گوش قرار می‌گیرد، به این معنی که هیچ فشاری ایجاد نمی‌شود. تناسب "گشاد" گوش را تسکین می دهد، در حالی که وزن کم 4 گرم در هر طرف باعث می شود که هدفون در هنگام استفاده به سختی قابل توجه باشد. در ادراک بیرونی نیز تفاوت‌هایی وجود دارد، زیرا درون‌گوش‌ها درجه بالایی از محافظ غیرفعال را در برابر محیط ایجاد می‌کنند، اما این مورد در مورد طراحی نیمه داخل گوش صدق نمی‌کند. در نتیجه، پاسخگویی باقی می ماند و محیط همچنان قابل درک است.

buds 4 lite

عمر باتری Xiaomi Redmi Buds 4 Lite

در سطوح صدای بالاتر، Redmi Buds 4 Lite می تواند به مدت زمان گوش دادن به شش ساعت و نیم برسد. این هدفون‌های سبک وزن را می‌توان دو بار در کیس و سپس با سه ساعت و نیم ظرفیت بیشتر شارژ کرد و در مجموع 23 ساعت کار کرد. در حالی که زمانی که باتری ها خالی هستند، حدود 75 دقیقه طول می کشد تا هدفون های کیس شارژ مجدداً شارژ شوند، ذخیره باتری کیس پس از یک ساعت و 45 دقیقه از طریق اتصال USB-C بازیابی می شود. برای این منظور یک کابل شارژ USB-C به USB-A در نظر گرفته شده است.

2.ایرپاد بی سیم Lenovo مدل XT92

lenovo xt92

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

شکی نیست که لنوو یکی از بهترین برندهای هدفون داخلی مقرون به صرفه است که ارزش قیمتی را ارائه می دهد و محصولاتش تمام سلیقه ها از جمله گیمرها را هدف قرار می دهد. و به همین منظور، با نسخه جدیدی از سری XT با نام Lenovo XT92 که به دوستداران ایربادهای مخصوص بازی تقدیم شده است، بازگشته است که دارای طراحی مدرن با مشخصات و ویژگی های بهتر و مهمتر از همه با بودجه است.

اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند طراحی منحصر به فرد کیف شارژ است که شبیه سر مار است. این هدفون علیرغم طراحی خود، مجهز به درایور بزرگ 10 میلی متری برای صدای باکیفیت با کمک تراشه بلوتوث 5.1 برای 60 میلی ثانیه تاخیر کم است و از رمزگشایی صوتی AAC و SBC پشتیبانی می کند، این هدفون بی سیم عمر باتری 24 ساعته را به شما می دهد و مهمتر از همه، در یک قیمت جذاب و کم هزینه برای هر کسی، به نظر می رسد که آنها همه چیز را ارائه می دهند. اما این روی کاغذ است، بنابراین ممکن است در واقعیت متفاوت باشد؟ امروز پاسخ را می یابیم.

کیفیت طراحی و ساخت

کیس شارژ

به طور کلی، طراحی هدفون گیمینگ Lenovo XT92 را جالب می‌دانم، ظاهری شبیه به سر مار برای بازی ندارد، و نور دیوانه‌کننده‌ای ندارد، بنابراین جعبه شارژ، طراحی منحصربه‌فردی دارد. و بسیار جمع و جور، کوچک، و سبک وزن تنها 50 گرم، ساخته شده از پلاستیک در مشکی براق، به نظر می رسد بسیار سرد است.

لنوو xt92

کنترل پنل لمسی

برای کنترل لنوو XT95، یک پنل کنترل لمسی با دقت بالا در بالای هدفون وجود دارد که می‌تواند با حساسیت لمسی پاسخگو به کنترل دقیقی دست یابد که به اندازه کافی بزرگ است که لازم نیست از انگشتان خود برای انجام کارها دقیقاً استفاده کنید. هدفون‌ها از هیچ برنامه‌ای استفاده نمی‌کنند - همه عملکردها با فشار طولانی یا ضربه زدن روی هدفون مانند برقراری تماس، تغییر موسیقی، رد تماس، فعال کردن دستیار صوتی و حتی صدا انجام می‌شوند.

3.ایرپاد بی سیم Honor X3 Lite مدل WT50106-01

honor x3 lite

ov

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

ایربادهای Honor Choice Earbuds X3 Lite با مشخصاتی مانند پشتیبانی از حالت بازی، عمر باتری تا 28 ساعت با استفاده از قاب شارژ، فناوری کاهش نویز دوگانه میکروفون، بلندگوی 10 میلی‌متری دیافراگم کامپوزیت در هر هدفون، بلوتوث 5.3، پشتیبانی از برنامه ارائه می‌شوند. ، گواهی IPX4 ضد عرق و گرد و غبار و موارد دیگر. با استفاده از این راهنما، نحوه استفاده از این هدفون ها را بیاموزید!

x3 lite

قابلیت مکالمه دارد
جنس بدنه ABS+PC
اتصال دهنده BT
مدت زمان کارکرد حدود 6 ساعت
نوع اتصال بی سیم
پشتیبانی فاصله 10 متر
مدت زمان شارژ حدود یکساعت
نوع باتری لیتیومی

4.ایرفون تسکو مدل TH 9100

آهنگ گوش دادن در محیطی که از هر سو صدایی می‌آید چه حسی دارد؟ حتماً تا به حال تجربه تماس تلفنی زمانی که خیلی کار دارید را داشته‌اید. هندزفری‌های بی‌سیم طراحی شده‌اند تا پاسخگوی نیاز شما در این شرایط باشند. سالانه انواع مختلف ایرفون‌ها به بازار عرضه می‌شوند. یکی از مدل‌های بسیار جذاب برند تسکو مدل TH 9100 هست که با طراحی مشابه اپل پرو خود برای بسیاری از کاربران جذاب است. این ایرفون با همان طراحی، همان ارگونومی اما با قیمت مناسب تر به بازار عرضه شده است. از لحاظ فنی ایربادز TH 9100 بسیار ریسپانسیو عمل می‌کند، هم هنگام در آوردن از گوش به صورت خودکار توقف پخش دارد. علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد این ایربادز از شارژ خودکار هم پشتیبانی می‌کند. در این معرفی قصد داریم نگاه نزدیکی به ایربادز تسکو مدل TH 9100 داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری ایرفون تسکو مدل TH 9100

tsco 9100

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

روی کیس این ایربادز تسکو یک چراغ LED جهت نمایش روشن بودن و شارژ قرار گرفته است. برای زیاد و کم کردن صدا روی هردو ایربادز قابلیتی طراحی شده که می‌توانید با زدن دو ضربه روی گوشی چپ صدا را کم کرده و با دو بار ضربه روی گوشی راست صدا را زیاد کنید. جنس رابط کابل ایربادز TH 9100 از جنس ABS و PC بوده و مقاومت خوبی در برابر انواع ضربه دارد.

طول  کابل شارژ این دستگاه حدوداً یک متر بوده و برای افرادی که از پریز فاصله دارند نیز بسیار کاربردی‌ست. در نتیجه لازم نیست نگران شارژ شدن دستگاه خود باشید. این محصول در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. به همراه این ایربادز یک کابل لایتنینگ، 3 عدد لاستیک سیلیکونی، یک دفترچه راهنما و کاور کیس ایربادز ارسال می‌شود که خیال کاربر را از آسیب‌های وارد به آن راحت می‌کند. میکروفون‌ها در قسمت انتهایی گوشی‌ها قرار گرفته‌اند.

تسکو 9100

ظرفیت باتری

شارژر: 230 mAh, هندزفری:30mAh

مدت زمان شارژ باتری

wired:about 1.5 H wireless:about 2 H

اتصال دهنده

BT

حساسیت اسپیکر

113±3dB

حساسیت میکروفون

– 38±3 (dB)

مدت زمان استفاده در حالت مکالمه

about 4 H

پشتیبانی فاصله

10M

مقاومت اسپیکر

32Ω

توضیحات تکمیلی

قابلیت شارژ وایرلس ، کنترل پنل لمسی ، قابلیت شنیدن صدای زنگ به هنگام تماس تلفنی, Chipset: JL 7003, Product size: L 21.05* W 24.7 * H 30.1 (mm), کیفیت بالا در مکالمه مصرف باتری 18 ساعت در زمان اتصال به بلوتوث مصرف باتری 200 روز در زمان استندبای (عدم به اتصال به بلوتوث)

5.هندزفری بی سیم شیائومی QCY مدل T13 X

qcy t13x

بری خرید این محصول اینجا کلیک کنید

ویژگی:

هدفون بلوتوثی QCY T13X TWS Earbuds - یک قطعه فناوری صوتی قابل توجه که ترکیبی از ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد با کیفیت بالا برای بهبود تجربه شنیداری شماست. با چیپست پیشرفته و قابلیت ارتباط بی سیم.
یکی از ویژگی های برجسته QCY T13X عملکرد استریو بی سیم واقعی آن است که تجربه گوش دادن یکپارچه و بدون سیم را امکان پذیر می کند. چه در حال حرکت باشید، چه در باشگاه، یا به سادگی در خانه استراحت کنید، این هدفون ها کیفیت صدای شفاف و راحتی استثنایی را ارائه می دهند.
این هدفون ها به کانکتور Type-C مجهز هستند که شارژ سریع و کارآمد را تضمین می کند. با ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی برای کیس و 45 میلی آمپر ساعت برای هر هدفون، می توانید قبل از نیاز به شارژ مجدد، تا 30 ساعت از عمر باتری کل لذت ببرید. این کیس سه شارژ اضافی برای هر دو هدفون ارائه می‌کند که زمان گوش دادن شما را حتی بیشتر می‌کند.
فناوری بلوتوث نسخه 5.3 اتصال پایدار و قابل اعتماد به دستگاه های شما را با برد بی سیم تا 10 متر تضمین می کند. QCY T13X از پروفایل های مختلف بلوتوث، از جمله HFP، A2DP، و AVRCP پشتیبانی می کند، که امکان سازگاری همه کاره با دستگاه های مختلف را فراهم می کند.
این هدفون‌ها همچنین دارای فناوری حذف نویز فعال هستند که به شما امکان می‌دهد بدون ایجاد مزاحمت از نویز خارجی در موسیقی یا تماس‌های خود غرق شوید.
QCY T13X با زمان تأخیر بی‌سیم فوق‌العاده کم کمتر از 30 میلی‌ثانیه، برای بازی و تماشای ویدیو عالی است و یک تجربه صوتی و تصویری یکپارچه را ارائه می‌کند.
هدفون بلوتوث ایرباد QCY T13X TWS مجموعه ای جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد، از عمر باتری چشمگیر و طراحی ضد آب تا فناوری بلوتوث پیشرفته و حذف فعال نویز.
QCY T13X از پروفایل های مختلف بلوتوث، از جمله HFP، A2DP، و AVRCP پشتیبانی می کند، که امکان سازگاری همه کاره با دستگاه های مختلف را فراهم می کند. از جمله HFP، A2DP و AVRCP که امکان سازگاری همه کاره با دستگاه های مختلف را فراهم می کند.

qcy t13x

مشخصات فنی:

نوع هدفون: هدفون بی سیم واقعی
نسخه بلوتوث: v5.3
چیپست بلوتوث: AC7006F6
پروتکل بلوتوث: HFP A2DP AVRCP
برد بی سیم: 15 متر (فضای باز)
کدک صوتی: AAC، SBC
قطر بلندگو: φ 7.2 میلی متر
امپدانس بلندگو: 15 ± 16Ω
قدرت نرخ بلندگو: 5 میلی وات
باتری: هدفون: 45 میلی آمپر ساعت
باتری: جعبه شارژ: 350 میلی آمپر ساعت
زمان پخش موسیقی: 4 ساعت + 18 ساعت با جعبه شارژ
ولتاژ ورودی: DC5V
پورت شارژ: Type-C
حساسیت میکروفون: – 10 ± 3dB @1KHz 1Pa
محدوده فرکانس (Hz): 200Hz ~ 5KHz

6.ایرپاد بی‌سیم Nokia مدل TWS-411

tws 411

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

 

Earbuds + Nokia Comfort تا 9.5 ساعت گوش دادن را با یک بار شارژ فراهم می کند. تا زمانی که گوش می دهید، به لطف طراحی طبیعی و ارگونومیک و حلقه های راحتی منحصربفردشان احساس راحتی می کنند. با صدای فوق العاده متعادل، از آهنگ های مورد علاقه خود همانطور که قرار بود شنیده شوند لذت خواهید برد.

کیف حمل شارژ تا دو بار شارژ اضافی برای هدفون شما در حین حرکت فراهم می کند. و از آنجایی که برای شارژ بی‌سیم فعال است، روشن کردن کیف حمل برای آخر هفته بدون دردسر است.

nokia tws411

مشخصات فنی:

اندازه هدفون W x H x D (mm): 24.4mm x 18mm x 26.8mm

وزن هدفون: 5.7 گرم

اندازه قاب شارژ W x H x D (mm): 64mm x 46mm x 34mm

وزن کیس شارژ: 38 گرم

سازگاری: همه دستگاه های دارای اتصال بلوتوث

اندازه درایور هدفون (میلی متر): 10 میلی متر

کابل شارژ: USB نوع C

طول کابل: 19.5 سانتی متر

ظرفیت باتری هدفون: 40 میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری کیس شارژ: 330 میلی آمپر ساعت

عمر باتری هدفون (ساعت): 9.5 ساعت با یک بار شارژ، مجموع: 19.5 ساعت

زمان شارژ کامل هدفون: کمتر از 1 ساعت و 30 دقیقه

شارژ بی سیم: بله

فناوری بی سیم: بلوتوث 5.1

در جعبه: Nokia Comfort Earbuds+ | 3 جفت جوانه گوش (کوچک، متوسط و بزرگ) | کیس شارژ بی سیم | کابل USB-C | راهنمای شروع سریع

7.هندزفری بی‌سیم Haylou مدل X1 Neo

x1 neo

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

بازار هدفون های سطح پایه TWS مملو از دستگاه های مشکوک است، اما آیا Haylou X1 Neo می تواند ارزش واقعی را با برچسب قیمت بسیار ارزان ارائه دهد؟ هدفون‌ها از بلوتوث 5.3 استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار بیشتر روی بهره‌وری انرژی تمرکز دارد و سازنده قول می‌دهد تا 5 ساعت با یک بار شارژ، که نسبتاً محافظه‌کارانه است.


همچنین یک حالت تاخیر کم برای افرادی وجود دارد که با گوشی خود بازی می کنند و می خواهند در حین انجام این کار از هدفون خود استفاده کنند و مقاومت در برابر آب IPX4 باید در هنگام کار محافظت کند. کیفیت صدا چطور؟ باز هم، برچسب قیمت انتظارات من را کنترل می کند، اما سازنده درایورهای 13 میلی متری را برای حجم بالقوه بهتر و صدای قوی تر اضافه کرده است.

کیفیت ساخت و طراحی

X1 Neo به شکلی مشابه Haylou W1، از ظاهر سنتی هدفون پیروی می‌کند و گردنی کشیده دارد، اما به نوک‌های سیلیکونی متکی نیست. در عوض، هدفون پلاستیکی دارای بلندگو در کناره است که این رویکردی است که اپل با هدفون های TWS خود به طور گسترده از آن استفاده می کند. من فکر می کنم برخی از مزایا فضای اضافی برای آنتن و حتی باتری است، در حالی که بخش اصلی (بخشی که در گوش خود قرار می دهید) می تواند کمی کوچکتر باشد.

عیب آن این است که شما آن عایق صوتی غیرفعال را دریافت نمی کنید که به کیفیت صدا کمک زیادی می کند، به خصوص با توجه به بلندگوی کوچک هدفون ها. اندازه یک هدفون Haylou X1 Neo 1.35 x 0.7 x 0.65 اینچ (1.79 x 3.43 x 1.67 سانتی‌متر) است، بنابراین به معنای واقعی کلمه بزرگ‌تر از سر هدفون‌های سنتی نیستند.

haylou x1 neo

اتصال دهنده BT
نسخه بلوتوث ۵.۳
نوع اتصال بیسیم
مشخصات باتری پایه شارژ با ظرفیت 310 میلی آمپر ساعت
قابلیت مکالمه دار
مدت زمان شارژ ۲ ساعت
مدت زمان استفاده ۵ ساعت
پشتیبانی فاصله تا ۱۰ متر

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    18آذر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی