بررسی Lenovo HE05

بررسی Lenovo HE05

بررسی Lenovo HE05 

برای خرید این محصول کلیک کنید

گردنبندهای Lenovo بسیار راحت و به خوبی دور گردن قرار می گیرند. اگر به دنبال یک هدست بلوتوث گردنبند ارزان قیمت برای ارتقای لیست پخش خود هستید، Lenovo HE05 می تواند دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. گردنبند بی سیم مغناطیسی Lenovo HE05 سبک و شیک است. و راحت برای استفاده با ظاهری بسیار ساده و زیبا. صدا خوب است - نه دیدنی، اما وحشتناک هم نیست. صدای یکنواخت دلپذیر با بیس خوب، میان رده روشن و بلندی های ملایم ملایم دارد. نکات مهم این هدست بلوتوث، در ادامه بررسی Lenovo HE05 با ما همراه باشید.

  • مشخصات لنوو HE05مشخصات he05
  • بررسی بند گردنی lenovo he05
  • مدل: Lenovo HE05
  • سبک: گردنبند
  • ارتباط: بلوتوث
  • رنگ: سفید، مشکی، قرمز
  • قطر اسپیکر: 10 میلی متر
  • باتری: 105 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان شارژ: حدود 2 ساعت
  • با میکروفون: بله

کیفیت طراحی و ساخت

مواد ساخت و ساز یکی از مهمترین فاکتورهای یک گردنبند هستند.به نظر هرکسی بهترین هدفون آنهایی هستند که صدایی دلنشین را با کیفیت ساخت محکمی ترکیب می کنند.راستش باید بگوییم که هدفون Lenovo HE05 از مخلوطی از فلز ساخته شده است. ، TPE و سیلیکون. بند گوشی از لاستیک سخت ساخته شده است که باعث انعطاف فوق العاده آن می شود و دوام گوشی را افزایش می دهد. حتی می توانید با دستان خود آن را به هر شکلی خم کنید. برای پوشاندن اتصال بین بند و شاسی سخت افزار در دو سر باند کلاهک های فلزی قرار داده شده است.یک کابل سیم کوتاه به طول حدود 5/0 متر هر هدفون را به بند گردن متصل می کند.همچنین این کابل هدست TPE از دوام کافی برخوردار است.به علاوه بند گردنی Lenovo HE05 هدست بلوتوث در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز موجود است.

لنوو

هدفون 

هر دو هدفون دارای وزن پر مانند (حدود 2.5 گرم) و طراحی ارگونومیک هستند. در کمال تعجب، هر هدفون دارای یک جزء مغناطیسی در پشت است که به گوشی اجازه می دهد تا به سرعت آن را پس از درآوردن آن از گوش دوباره وصل کرده و از پیچ خوردن سیم های گوشی جلوگیری کند. علاوه بر این، هدفون های گیره دار مغناطیسی به شما این امکان را می دهند که به راحتی هدفون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، در اطراف گردن خود قرار دهید.

سیستم کنترل

دکمه کنترل lenovo heo5
انتهای سمت چپ بند گردن شامل کل سیستم تنظیم کننده است که شامل موارد زیر است:

  1. دکمه پاور
  2. دکمه افزایش صدا
  3. دکمه کاهش صدا
  4. پورت شارژ
  5. میکروفون داخلی
  6. چراغ نشانگر LED

بیایید نگاهی گذرا به عملکرد این کلیدها بیندازیم.

دکمه پاور: یک دکمه کنترل با عملکردهای متعدد است.
با فشار کوتاه - پاسخ/پایان تماس تلفنی/پخش/مکث صدا
با فشار طولانی - روشن/خاموش/رد کردن
با دوبار کلیک - آخرین عدد بازنشانی می شود

دکمه افزایش صدا: دو هدف را دنبال می کند.
با فشار کوتاه - افزایش صدا
با فشار طولانی - صدای بعدی

دکمه کاهش صدا: همچنین دو هدف را دنبال می کند.
با فشار کوتاه - کاهش صدا
با فشار طولانی - صدای قبلی

پورت شارژ: از کابل میکرو USB برای شارژ پشتیبانی می کند.
چراغ اعلان LED: دو عملکرد را نشان می دهد - جفت شدن بلوتوث و شارژ باتری

عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار

مهم‌ترین تهدید برای هدفون یا هدفون شما چیست؟ شاید آب راه حل باشد. امروزه، بسیاری از هدفون‌ها یا هدفون‌ها به عنوان مقاوم در برابر آب برچسب‌گذاری می‌شوند. اما در واقع، این مدل چقدر آب می‌تواند مقاومت کند؟ نه؟ متاسفانه، تولیدکنندگان بسیار کمی می‌روند. در مورد جزئیات این مورد توضیح دهید. رتبه‌بندی‌های حفاظت از نفوذ (IP) نشان می‌دهند که یک هدفون تا چه اندازه می‌تواند از گرد و غبار و آب محافظت کند بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. این هدفون از IPX1 تا IPX9 متغیر است و هدفون Lenovo HE05 دارای رتبه IPX5 برای ضد آب و رتبه IP6X است. ضد گرد و غبار. این بدان معنی است که هدست می تواند از گرد و غبار زیاد جلوگیری کند و می تواند در برابر اسپری جت آب کم فشار مقاومت کند.

lenovo he05

پشتیبان گیری از باتری

این هدفون از یک باتری لیتیوم پلیمری 105 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. لنوو ادعا می کند که هدفون هشت ساعت خدمات پخش صدا بدون وقفه با 50 درصد صدا را ارائه می دهد. در واقع، عمر باتری با میزان صدایی که در هنگام استفاده از این هدفون شنیده اید تعریف می شود. علاوه بر این، در یک باتری کاملاً شارژ شده، زمان مورد انتظار این هدفون در حالت آماده به کار حدود 120 ساعت است. اگر می خواهید ظرفیت باتری را ببینید. هدفون، شما باید آن را با گوشی هوشمند خود وصل کنید، سطح باتری گوشی شما پس از اتصال به گوشی هوشمند نمایش داده می شود و به شما این امکان را می دهد که بلافاصله تصمیم بگیرید که آیا گوشی خود را شارژ کنید یا خیر.

سیستم شارژ و زمان شارژ

یک کابل micro USB به همراه این هدست ارائه شده است تا بتوانید هدست را از هر پاوربانک، لپ تاپ یا سایر منابع الکتریکی که از USB پشتیبانی می کنند شارژ کنید. علاوه بر این، به دلیل اینکه کابل USB ارائه شده متناسب با شارژر گوشی هوشمند طراحی شده است، می توانید هدست را شارژ کنید. هدفون مستقیم با آن

زمان شارژ هر هدست بلوتوثی یک سوال متداول است. قبلاً اشاره کردیم که این هدست دارای یک باتری لیتیوم پلیمری 105 میلی آمپر ساعتی است که قابل شارژ است و دفترچه راهنما می گوید که برای شارژ کامل حدود 2 ساعت طول می کشد. کاربران، شارژ شدن کامل هدفون در ابتدا دو ساعت طول می‌کشد، اما پس از چند ماه استفاده، بیش از دو ساعت طول می‌کشد تا کاملاً شارژ شود.

قابلیت اتصال بلوتوث

lenovo he05

هدفون بلوتوث گردنبند Lenovo HE05 مجهز به پیشرفته ترین فناوری بلوتوث 5.0 است که اتصال پایدار و سریع را تضمین می کند.در واقع فناوری BT 5.0 استفاده شده در این هدست دارای راندمان انتقال قابل ملاحظه ای بالاتر از نسخه BT 4.2 است. این شرکت ادعا می کند که برد موثر بلوتوث این مدل حدود 10 متر است و در صورت عدم وجود مانع در این محدوده به راحتی کار می کند.

کیفیت صدا

هدست یقه ای لنوو HE05 مجهز به یک واحد بلندگوی استریو 10 میلی متری است.به دلیل وجود دیافراگم گرافن، سیم پیچ صدای مسی بدون اکسیژن، مش انتقال صدا آلیاژی، صدای شفاف و قوی تضمین می شود.از نظر قیمت، پذیرش تأخیر نور s این هدفون معقول است زیرا بسیاری از هدفون های گران قیمت نیز تأخیر کمی دارند.

دارای باس عمیق و نافذ و همچنین ساب باس قدرتمند با صدای شفاف است.اما با یک پخش کننده صوتی با کیفیت بالا باید بتوانید صدا را مطابق میل خود تغییر دهید.Treble زیاد پررنگ نیست. بدون شک در مورد بلندی این هدست زیرا بلندگوهای درجه یک آن صدای استریو همه جانبه را به شما ارائه می دهد و صدای زیادی تولید می کند که ممکن است نتوانید آن را با صدای کامل تحمل کنید.

نویز کنسلینگ

بیایید اکنون در مورد ویژگی جداسازی نویز بحث کنیم. عایق صدا عالی نیست، اما می توان گفت که کیفیت متوسطی دارد. اگر در محیطی پر سر و صدا هستید، ممکن است در حالی که در گوش شما است متوجه صدای بیرونی شوید. هدفون دارای یک میکروفون CVC (Clear Voice Capture) با حذف نویز است که مزاحمت های ثابت و خارجی را در طول تماس های تلفنی از بین می برد.

راحتی و ارگونومی

از آنجایی که هر هدفون تنها حدود 2.5 گرم وزن دارد، هدفون ها بسیار سبک هستند. همچنین، بند گردن فوق العاده انعطاف پذیر است و امکان تنظیم آن را در هر اندازه ای فراهم می کند. همچنین گوشواره های سیلیکونی نرم در هنگام استفاده از هدفون راحتی شما را فراهم می کند.

آیا باید هدفون Lenovo HE05 را بخرم؟
بررسی هدفون بی سیم lenovo he05
ممکن است Lenovo HE05 را به دلایل مختلفی انتخاب کنید. همچنین می توانید بهانه ای برای اجتناب از آن بیاورید.

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    13اردیبهشت
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی