بررسی ساعت هوشمند Haylou Solar Lite

بررسی ساعت هوشمند Haylou Solar Lite

ساعت هوشمند Haylou Solar Lite

نمای گسترده تر

ساعت هوشمند Haylou Solar Lite

تجربه بصری شگفت انگیز

صفحه نمایش رنگی بزرگ 1.38 اینچی

IP68 ضد آب و ضد گرد و غبار


پشتیبانی از استاندارد IP68 ضد آب می توانید دست های خود را بدون برداشتن ساعت بشویید. فقط با مقاومت بالا در برابر آب از تمرینات خود لذت ببرید!

پایش علمی خواب

این ساعت به طور خودکار مدت زمان خواب، عمق خواب، REM و غیره را ثبت می کند و به شما کمک می کند تا در مورد آنچه در طول خواب اتفاق می افتد بیشتر بدانید تا عادت خواب سالم تری ایجاد کنید.



آزمایش اکسیژن خون


آیا همیشه نگران وضعیت اکسیژن خون خود هستید؟ Solar Lite می تواند به صورت پویا وضعیت اکسیژن خون شما را حتی در شب ردیابی کند و تصویر بهتری از وضعیت فیزیکی شما ارائه دهد.

هشدارهای به موقع برای آرامش ذهن


حتی در طول تمرینات با شدت بالا با مسیر نوری سخت افزاری و الگوریتم بهینه سازی شده شما را به دقت زیر نظر دارد. با تشخیص ضربان قلب بالا با هشدارهای ضربان قلب، لرزش خواهد داشت.



تشخیص استرس تمام روز


تشخیص استرس تمام روز به شما کمک می‌کند بین کار و مطالعه تعادل برقرار کنید. وقتی استرس زیاد است، از تمرینات تنفسی استفاده کنید تا به شما کمک کند بدن و ذهن خود را به موقع آرام کنید و انرژی را بازیابی کنید.

مدیریت چرخه قاعدگی زنان


پیش‌بینی‌ها و یادآوری‌ها را برای دوره‌های باروری و قاعدگی آینده دریافت کنید. زیبا و بدون نگرانی زندگی کنید.



عمر باتری 20 روزه


در صورت شارژ کامل می تواند بیش از یک هفته دوام بیاورد. حالت استفاده پایه می تواند تا 20 روز برسد، بنابراین نیازی نیست که با شارژ مکرر ناراحت شوید.

Watch Face شیک


این ساعت دارای بیش از 100 صفحه ساعت آنلاین است. شما همچنین می توانید صفحه ساعت را با تصویر مورد علاقه خود سفارشی کنید و سبک خود را تعریف کنید.


100 حالت تمرین


این ساعت از 100 حالت تمرین برای انتخاب های بیشتر پشتیبانی می کند. سنسور حرکتی ارتقا یافته با دقت بالا می تواند داده های تمرینی شما را به دقت ثبت کند.

امکانات و قابلیت ها

پوشیدنی‌های هوشمند اشکال و ویژگی‌های مختلفی دارند. Solar یک ساعت هوشمند مناسب نیست، مانند اپل واچ ساعت سامسونگ که از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند و یا یک اکوسیستم نرم‌افزاری همراه آن وجود ندارد. همانطور که گفتیم این بیشتر یک ردیاب فعالیت/ورزش هوشمند با عملکردی است که نمی‌توان آن را گسترش داد مگر اینکه سازنده این کار را با به‌روزرسانی میان‌افزار انجام دهد.

هر دو روش مزایای خود را دارند زیرا سیستم‌عامل‌های کامل ممکن است متنوع‌تر باشند، اما نگهداری آن گران‌تر است و هزینه بیشتری بر باتری وارد می‌کند. بنابراین اگر بتوانید یک پوشیدنی هوشمند پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده کند، می‌توانید قیمت بسیار بهتری داشته باشید.

یک قطعه مرکزی در زرادخانه ویژگی هایلو سولار در حال ردیابی است. حسگر PPG در پشت خود می تواند نبض را هم در صورت نیاز و هم به طور منظم در طول روز، بسته به ترجیح شما، کنترل کند. در آزمایش‌های خود متوجه شدیم که آن را تقریباً به اندازه شیائومی Mi Band 4، Amazfit GTR و Samsung Galaxy Watch دقیق و قابل اعتماد است.

طراحی، بدنه و ارگونومی

Haylou Solar به سختی بهترین ساعت هوشمند به نظر می رسد، اما همانطور که ما ثابت کردیم بیشتر رقیب باندهای هوشمند است و در بین آن ها زیبایی شناسی کلاسیک "ساعت" هنوز در اقلیت است. از نظر قیمت، بدنه فلزی Haylou Solar و احساس کلی آن واقعاً برجسته است. قاب فلزی نیز وزن خاصی به دستگاه اضافه می کند که برخی ممکن است از آن استقبال کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    5بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی