بررسی Anker's Soundcore Rave Neo

بررسی Anker's Soundcore Rave Neo

بررسی Anker's Soundcore Rave Neo:

این پارتی مهمانی قابل حمل زیر 100 دلار به طرز شگفت آوری خوب به نظر می رسد.(برای خرید این محصول کلیک کنید)

Anker چند اسپیکر بلوتوث قابل حمل شگفت آور خوب را با قیمت 100 دلار تولید کرده است. چندی پیش من Soundcore Motion Plus را بررسی کردم، که کمی بزرگتر از بلندگوی معمولی بی سیم جمع و جور شما است، اما صدای جسورانه ای را برای اندازه آن با بیس کامل ارائه می دهد. Rave Neo جانور متفاوتی است -- از آن به عنوان "بلندگوی مهمانی" یاد می شود و دارای دسته داخلی و LED است -- اما قیمت آن نیز 100 دلار است و عملکرد خوبی دارد.

انکر این صدا را "عظیم" توصیف می کند. من تا این حد دور نمی‌روم، اما می‌تواند با صدای بسیار بلند پخش کند - برای هر مشخصاتی که ارزشش را دارد، 50 وات رتبه‌بندی می‌شود - و کمک خوبی به بیس می‌کند (با حالت تقویت باس BassUp همیشه بهترین صدا را دارد. فعال شده است). صدا دقیقاً اصلاح نشده است، اما نمایه صدا در خارج یا در فضای بزرگتر به خوبی کار می کند زیرا باس پراکنده می شود و مقدار زیادی نفخ خود را از دست می دهد. به عبارت دیگر، این اسپیکر است که اگر درست در کنار آن قرار نگیرید صدای بهتری دارد. کمی فاصله بهتر است. گفته می‌شود، Anker دارای یک حالت شنیداری داخلی در برنامه همراه بلندگو به همراه سایر تنظیمات EQ است، بنابراین می‌توانید کمی با صدا بازی کنید.

نقاط مثبت

با صدای بیس چاق به نسبت اندازه اش با صدای بلند پخش می کند.
حمل آسان با دسته یکپارچه
IPX7 ضد آب
LED های داخلی به موسیقی شما می تابند.
شارژ USB-C.
کمتر از 100 دلار
می تواند به صورت بی سیم با دیگر بلندگوهای Rave Neo و Soundcore Flare

مرتبط شود.

نقاط منفی

برخی ممکن است چراغ ها را غیر ضروری بدانند.
صدای مونو.

a3395

این یک اسپیکر مونو با ووفر 4 اینچی، توییتر 2 اینچی و پورت باس غیرفعال است. وزن آن 7.7 پوند است و به لطف دسته یکپارچه آن به راحتی می توان آن را به اطراف برد. با استاندارد IPX7 مقاومت در برابر آب، ضد آب است و می طولانی و کوتاه آن این است که Soundcore Rave Neo یک ارزش عالی است اگر به دنبال یک بلندگوی مقرون به صرفه هستید که بتوانید با آن در پاسیو، به ساحل یا درب عقب بروید. در داخل نیز به خوبی کار می کند، اما، همانطور که گفتم، مشخصات صدای آن کمی بیشتر برای استفاده در فضای باز طراحی شده است.تواند برای مدت کوتاهی در آب کم عمق به طور کامل غوطه ور شود (در صورت افتادن آن در استخر). عمر باتری تا 18 ساعت در سطوح صدای متوسط رتبه بندی شده است. این عدد به طور قابل توجهی کاهش می یابد اگر شما کارها را بالا ببرید.

اگر خیلی تمایل دارید، می‌توانید با حداکثر 100 بلندگوی دیگر Rave Neo یا Soundcore Flare 2 (69 دلار) پیوند برقرار کنید و صدا و همچنین نورها را همگام‌سازی کنید تا فضای باشگاهی ایجاد کنید. LED ها را می توان از یک برنامه همراه برای iOS و Android برنامه ریزی کرد و همچنین دکمه ای روی خود بلندگو برای تغییر نور وجود دارد. یک ورودی صدا و شارژ USB در زیر یک واشر پنهان شده و بلندگو از طریق USB-C شارژ می شود. مجهز به بلوتوث 5.0 است و برای جفت شدن و جفت کردن مجدد اسپیکر مشکلی نداشتم.

Anker Soundcore Rave Neo برای مهمانی ساخته شده است

Anker اسپیکرهای قابل حمل دیگری از جمله Soundcore Trance را با قیمت 150 دلار منتشر کرده است. قرار بود نسخه‌ای از این اسپیکر بدون چراغ (همه آنها را دوست ندارند یا نمی‌خواهند) به نام Trance Go وجود داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که این مدل در قفسه‌بندی باقی مانده است و احتمالاً بیرون نخواهد آمد. اگر چراغ‌ها را آزاردهنده دیدید، می‌توانید چراغ‌های Rave Neo را خاموش کنید.

شرکت های دیگر بلندگوهای "پارتی" را با LED تولید می کنند و من برخی از JBL و Sony را آزمایش کرده ام. آنها معمولا گرانتر از این مدل هستند و صدای بهتری ندارند. من SRS-XB43 جدید سونی را که یک مدل Extra Bass است که با قیمت 250 دلار به فروش می رسد، تست نکرده ام، اما مفهوم آن چندان متفاوت از این نیست: صدای بزرگ در یک بسته نسبتا جمع و جور با تاکید بر باس و گنجاندن صدای پر زرق و برق. چراغ ها سونی ممکن است بهتر ساخته شود -- و احتمالاً با گذشت زمان بهتر از قبل حفظ شود -- اما بدیهی است که بسیار گران تر است.

طولانی و کوتاه آن این است که Soundcore Rave Neo یک ارزش عالی است اگر به دنبال یک بلندگوی مقرون به صرفه هستید که بتوانید با آن در پاسیو، به ساحل یا درب عقب بروید. در داخل نیز به خوبی کار می کند، اما، همانطور که گفتم، مشخصات صدای آن کمی بیشتر برای استفاده در فضای باز طراحی شده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    30بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی