قهرمان گوشی ها، 20 گوشی برتر 2023

قهرمان گوشی ها، 20 گوشی برتر 2023

سال 2023 با خود بیش از صد گوشی هوشمند جدید آورد، برخی از آنها محبوب‌تر از دیگران بودند. حالا که به سال 2024 می‌پردازیم، وقت آن رسیده تا بهترین عملکردها را بر اساس یک معیار بسیار مهم - محبوبیت آنها در میان شما، خوانندگان ما - بازبینی کنیم.

در زیر، فهرست 20 گوشی برتری آورده شده است که شما در طول 12 ماه گذشته بیشترین جستجو را برای آنها داشته‌اید. به وضوح، این فهرست توسط محصولات معرفی شده در نیمه اول سال ستایش شده است - آنها بیشترین زمان را برای جلب بازدیدها داشتند، اما برخی از محصولات دیررس نیز به خوبی عمل کرده‌اند و موفق شده‌اند که در جایگاه‌های برتر 20 وارد شوند.

سامسونگ همچنان نیروی چیره‌ای در این رتبه‌بندی است، حتی اگر یک مدخل کمتر از سال گذشته داشته باشد. سازنده کره‌ای موفق شد تمام پنج جایگاه اول را اشغال کند.

گلکسی S23 الترا ابرقهرمان این لیست است، که به نزدیکی توسط گلکسی A54 دنبال می‌شود. این گوشی میان‌رده ممکن بود در اینجا برتری داشته باشد، اما مزیت ماه و نیمه‌ای از نسل پرچم و جلب علاقه اولیه بالاتر ، تصمیم‌گیرنده شد.

پس از آن‌ها، گلکسی S23، گلکسی A34 و گلکسی A14 قرار دارند. در رده‌های پایین‌تر، گلکسی A14 5G در هشتمین جایگاه، گلکسی A24 4G در سیزدهمین جایگاه و گلکسی S23+ در پانزدهمین جایگاه واقع شده‌اند.

گوشی های برتر برندهای مختلف را در لیست زیر میتوانید مشاهده کنید:

 

خط محصولات جدید اپل نیز در ماه سپتامبر رونمایی شد، و iPhone 15 Pro Max بسیار محبوب شد و آن را در جایگاه ششم قرارداد.

تکنو در این سال پیشرفت قابل توجهی داشته است و تعدادی از گوشی‌های قابل توجه را ارائه داده است. گوشی Tecno Spark 10 Pro به اندازه کافی موفق بود که به عنوان هفتمین گوشی محبوب‌ترین سال در پایگاه داده ما شود.

شیائومی بدون شک یک گام عقب نشینی نسبت به چند سال گذشته داشته است، اما هنوز سه نماینده در بین 20 گوشی برتر دارد - Redmi 12 و Poco X5 Pro در جایگاه نهم و دهم و همچنین Poco F5 در جایگاه دوازدهم.

شما می توانید با کلیک کردن بر روی هریک از مدل ها، اطلاعات تکمیلی را مشاهده کنید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    jafari
    28دی
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی