بررسی Redmi Buds 4 Active

بررسی Redmi Buds 4 Active

شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی شیائومی با گسترش خط هدفون های بی سیم خود با نام تجاری Redmi، اخیراً Redmi Buds 4 Active را در هند عرضه کرده است. این هدفون ها با قیمت 1399 روپیه جزو ارزان ترین هدفون های بی سیم داخل گوشی در کشور هستند. تمرکز در اینجا بر کیفیت صدا و تجربه بی سیم است. اجازه دهید به جزئیات بپردازیم:


طراحی

Redmi Buds 4 Active در رنگ‌های سفید هوا و مشکی باس عرضه می‌شود. اینها در یک محفظه سنگریزه شکل قرار می گیرند که از پلاستیک با بافت خشن با نوار براق که دور آن را می پوشاند، ساخته شده است. کیس دارای طراحی مینیمال با نشان Redmi به سختی در قسمت عقب است. این کیس دارای یک پورت USB نوع C و نشانگر نور LED در سمت پایین است. مانند سایر هدفون‌های مشابه، این کیس دارای یک فلپ در قسمت بالایی است که به راحتی باز و بسته می‌شود. در قسمت پایین، کیس دکمه جفت شدن ندارد. یک جفت هدفون بی‌سیم ارزان قیمت که در داخل کیس قرار می‌گیرند.
مانند مورد، هدفون ها از بافت پلاستیکی خشن استفاده می کنند. Redmi Buds 4 Active ممکن است زیباترین هدفون بی‌سیم نباشد، اما این هدفون‌ها سبک وزن هستند و به لطف طراحی داخل گوش، به طور ایمن در حفره گوش قرار می‌گیرند. این هدفون ها دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب هستند.

قابلیت اتصال

Redmi Buds 4 Active از Google Fast Pair برای جفت‌سازی آسان با دستگاه‌های پشتیبانی‌شده پشتیبانی می‌کند. اساساً به این معنی است که به محض باز کردن کیس، هدفون‌ها در دستگاه‌های مبتنی بر اندروید گوگل نزدیک ظاهر می‌شوند. در آنجا، روی دکمه اتصال ضربه می زنید و جوانه ها با استفاده از اتصال بلوتوث فوراً با دستگاه جفت می شوند. در حالی که جفت شدن برای اولین بار آسان است، عدم وجود دکمه جفت شدن روی قاب، جفت کردن هدفون ها در تلاش های بعدی با دستگاه های دیگر را دشوار می کند. علاوه بر این، اتصال چند نقطه ای وجود ندارد. بنابراین، هر بار که قصد استفاده از آنها را با دستگاه دیگری دارید، باید آنها را بازنشانی کنید یا آنها را در حالت جفت قرار دهید. متأسفانه، روند شروع حالت جفت شدن نیز آسان نیست - برای فعال کردن حالت جفت شدن، به طور همزمان پنج بار روی هر هدفون ضربه بزنید.


کیفیت صدا و اپلیکیشن

 

Redmi Buds 4 Active دارای یک درایور صوتی پویا 12 میلی متری است که برای خروجی باس سنگین تنظیم شده است. برای هدفون های بی سیم سطح پایه، کیفیت صدا در حد متوسط است. با این حال، در مقایسه با هدفون‌های بی‌سیم نوع بند گردن در همان بخش، هدفون‌های هدفون کسل‌کننده و فاقد شفافیت هستند. علاوه بر این، اینها سطح حجم پایینی دارند. یک برنامه مکمل به نام Xiaomi Earbuds وجود دارد، اما ویژگی های داخلی ندارد. وضعیت باتری و شارژ کیس و هر هدفون را نشان می دهد. گزینه ای برای دسترسی به تنظیمات اضافی دارد، اما در آنجا فقط تنظیماتی را برای فعال کردن تأخیر کم مشاهده می کنید. حالت تأخیر کم به عملکرد کمک نمی کند و مشکل تأخیر مداوم به خصوص در هنگام بازی قابل توجه است.

نتیجه

Redmi Buds 4 Active هدفون‌های بی‌سیم اصلی و ارزان قیمت هستند. اینها ممکن است علاقه‌مندان به صدا را تحت تأثیر قرار ندهند، اما این برای اکثر هدفون‌های بی‌سیم سطح پایه صادق است. گفته می شود، هدفون های بی سیم گردنبند بهتری در بازار موجود است که کیفیت صدای بهتر و زمان شارژ باتری را با قیمتی مشابه ارائه می دهند. اما، Redmi Buds 4 Active هم بد نیست اگر در بازار هدفون‌های بی‌سیم بدون فرز با بودجه‌ای هستید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا رحیمی
    28بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی