اپل به طور رسمی رویداد معرفی آیفون 15 را در 12 سپتامبر(۲۱ شهریور) اعلام کرد

اپل به طور رسمی رویداد معرفی آیفون 15 را در 12 سپتامبر(۲۱ شهریور) اعلام کرد

Mumblings چند هفته پیش شروع به کار کرد و تاریخ 12 سپتامبر را به عنوان تاریخ رونمایی بزرگ بعدی اپل آغاز کرد و امروز خود این شرکت آن را تایید کرده است.

آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس (که ممکن است آیفون 15 اولترا نامیده شود) در 12 سپتامبر در ساعت 10 صبح به وقت محلی معرفی خواهند شد. مثل همیشه، این به صورت آنلاین در apple.com و همچنین در برنامه Apple TV پخش خواهد شد.

شعار/کلمه‌ای که اپل در این مورد انتخاب کرد، "Wonderlust" است، بازی با کلمه "wanderlust" که به معنای "میل شدید به سفر" است. در مورد اپل، این به عنوان "میل شدید برای شگفت‌انگیز شدن" ترجمه می‌شود، شاید؟ واضح است که این واقعیت که ما در تعجب مانده ایم، بخشی از برنامه اپل است.

هر چهار آیفون جدید به لطف قانون اخیر اتحادیه اروپا که آنها را الزامی می کند، دارای پورت USB-C خواهند بود و شایعه شده است که آیفون 15 پرو مکس / اولترا اولین دستگاه اپل است که دارای دوربین زوم پریسکوپ است. انتظار می‌رود که هر دو مدل پرو از فریم‌های تیتانیومی استفاده کنند و از فولاد ضد زنگ فاصله بگیرند. کل سری سوئیچ قطع صدا را با یک "دکمه اکشن" قابل برنامه ریزی جایگزین می کند و جزیره دینامیک نیز روی همه آنها نمایش داده می شود.

اپل همچنین ممکن است سری AirPods خود را به روز کند تا پورت های USB-C را نیز به آنها بدهد. انتظار می رود اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    8شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی