خرید اقساطی و معرفی وام های خرید کالا

خرید اقساطی و معرفی وام های خرید کالا

با توجه به وجود تورم بالا در کشور این روزها خرید اقساطی کالا بسیار محبوب شده و همه به دنبال خرید اقساطی لوازم و کالاهای مورد نظر خودشان هستند. از این رو شرکت های بسیاری در زمینه اعطا اعتبار و پرداخت اقساطی فعال هستند که در این مقاله قصد داریم با چند مورد از این شرکت ها، نحوه ی کارشان و همچنین میزان سود دریافتی از مشتری صحبت کنیم.

دریافت وام و خرید اعتباری با دیجی پی

دیجی پی یکی از شرکت هایی است که در زمینه پرداخت آنلاین فعالیت می کند و قصد دارد با بهره گیری از دانش و نوآوری خود سرویس های کارامدی در زمینه خرید و پرداخت اینترنتی به کاربرانش ارائه دهد. سایت دیجی پی با راه اندازی درگاه هوشمند پرداخت به کاربران اجازه می دهد در زمان خرید و پرداخت هزینه در سایت های فروش محصول ، درگاه دیجی پی را انتخاب کرده و با اطمینان خاطر وجه خود را برای فروشنده واریز کنند. دیجی پی که پلتفرم پرداخت موبایلی دیجیکالا می باشد یک اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند به آسانی برای پرداخت قبض ، انتقال وجه ، و یا خرید شارژ و بسته اینترنت اقدام کرده و گزارش های دقیقی از تمامی تراکنشهای آنلاین خود داشته باشند. در ادامه نحوه دانلود و کار با این برنامه بررسی می کنیم.

برای مشاوره و دریافت وام کلیک کنید

دیجی پی

وام 30 میلیون تومانی بدون ضامن یکی از این روش‌ها است که از طریق سامانه اختصاصی آن یعنی «دیجی پی» ارائه می‌شود. این وام که به صورت اعتبار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، امکان خرید اقساطی انواع کالاها را امکان‌پذیر می‌کند. از مزایای استفاده از این وام می‌توان به سهولت ثبت نام، سود بسیار پایین و عدم نیاز به ضامن اشاره کرد.

نحوه دریافت وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن

برای دریافت وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن در گام اول باید مراحل ثبت نام را طی کنید. ثبت نام به دو صورت انجام می‌شود: ثبت نام آنلاین و ثبت نام حضوری، دریافت وام تنها با اعتبار سنجی حساب های شما مقدور خواهد بود و نیازی به ضامن ندارد. در صورتی که شما دارای چک برگشتی،  نداشتن تاخیر در پرداخت وام های دیگر و ... نباشید به راحتی میتوانید از وام دیجی پی استفاده کنید.

مراحل پیش رو با ضمانت چک صیادی

 

  • پیش ثبت نام
  • امکان سنجی
  • تکمیل اطلاعات
  • اطلاعات چک
  • ارسال چک صیادی بنفش
  • ساخت امضای دیجیتال
  • امضای قرارداد
  • هزینه های خدمات و زیرساخت
  • فعال سازی

خرید در کمتر از سی دقیقه با چک

برند وامسی در سال 1400 با هدف فراهم کردن امکان خرید اقساطی در سریع‌ترین زمان تأسیس گردید. وامسی با کاهش تشریفات اداری مرسوم از طریق اعتبارسنجی و هویت‌یابی آنلاین با آسان‌ترین روش به متقاضیان برای تهیه کالاهای با دوام اعتباردهی می‌کند. سامانه وامسی به کاربران واجد شرایط اجازه می‌دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته از فروشگاه‌های طرف قرارداد خود به صورت اقساطی خرید نمایند. پلتفرم وامسی با بستر مناسب نرم‌افزاری و اعتباری این امکان را برای تولیدکنندگان و فروشگاه‌های سراسر کشور نیز فراهم کرده تا بتوانند طرح‌های فروش اقساطی را برای مشتریان خود فعال نمایند.

زمانی شما از سرویس‌‏ها و خدمات وامسی استفاده می‏‌کنید که اقدام به ایجاد حساب کاربری و یا ثبت سفارش اینترنتی خود نمایید و این ارتباطات به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‏‌شود. در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که وامسی به صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های اینترنتی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد . کلیه کاربرانی که قصد عضویت و استفاده از خدمات سامانه وامسی را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوط است .

برای مشاوره و دریافت اعتبار اینجا کلیک کنید

وام سی

شرایط اختصاصی وامسی

1- حداقل سن دریافت وام 25 سال تمام می‌باشد
2- داشتن شناسنامه و کارت ملی جدید
3- داشتن دسته چک صیادی جدید (بنفش رنگ)
4- مالکیت حداقل یک خط تلفن همراه
5- اثبات محل سکونت با کد پستی و شماره تلفن ثابت
6- داشتن سابقه مثبت عملکرد در بانک مرکزی
7- اثبات خرید کالا (خرید با فاکتور)
8- میزان پیش پرداخت 20 درصد
9- استفاده از وام برای همه استان های کشور

وام بانک رسالت

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

راهنمای دریافت وام

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۱۲۰میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

برآورد تسهیلات بانک رسالت

برآورد تسهیلات بانک رسالت، در واقع همان شیوه امتیازدهی به سپرده‌گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبارسنجی، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط وام بانک رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ بانک رسالت به بخش برآورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه مقدار سپرده‌ای که گذاشته‌اید و مدت زمانی که از سپرده‌گذاری شما گذشته تا چه سقفی می‌توانید وام بانک رسالت را بگیرید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۲۰۰میلیون تومان است. اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال 1402

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    16آبان
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی