amazfit gts 2 mini

amazfit gts 2 mini

بررسی Amazfit GTS 2 Mini

Amazfit GTS 2 کوچکتر  ، اما همچنان ارزشمند

gts 2 mini

Amazfit GTS 2 Mini همانطور که از نامش پیداست نسخه کوچکتری از GTS 2 است که برترین ساعت هوشمند مربعی در رده ساعت های Amazfit است .

Huami قیمت ساعت مربعی را به 99.99 دلار کاهش داده است. با Amazfit GTS 2 دوست دارید.

در حالی که اکنون یک قاب کوچکتر 40 میلی‌متری وجود دارد ، اما همچنان از همان ترکیب آلیاژ تیتانیوم و قاب پلاستیکی استفاده می‌کند ، هرچند مقدار بیشتری از پلاستیک در صفحه نمایش وجود دارد . این صفحه نمایش به صفحه نمایش AMOLED 1.55 اینچی کوچکتر منتقل شده است که رزولوشن آن کاهش یافته است ، اما همچنان مکانی روشن و رنگارنگ برای نگاهی به آمار تناسب اندام و ویژگی هایی مانند به روز رسانی آب و هوا ارائه می دهد .

از نظر ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام با GTS 2 و GTS 2e مطابقت دارد ، از جمله بسته‌بندی جدیدترین حسگر سلامت BioTracker Huami که بهترین عملکرد را برای پایش مداوم ضربان قلب دارد نه فقط ردیابی قلب شما در طول تمرینات شدید . این سنسور همچنین اندازه گیری اکسیژن خون را فعال می کند ، اگرچه این ویژگی برای استفاده پزشکی مناسب نیست .

Amazfit GTS 2 Mini

gts 2 mini

این ساعت هوشمند بهترین عملکرد را برای ردیابی تناسب اندام 24 ساعته دارد و برای دقت در برابر بهترین ویژگی های نظارت بر خواب غنی Fitbit عملکرد خوبی را نشان می دهد . برای ردیابی ورزشی ، GPS داخلی به طور کلی عملکرد خوبی دارد ، اگرچه برخی از معیارهای اضافی از نظر دقت کمی ضعیف به نظر می‌رسند . اگر می‌خواهید داده‌های شما در جای دیگری زندگی کنند ، خوب است که بدانیم با برنامه‌های شخص ثالث مانند Strava کار می‌کند .

ویژگی‌های ساعت هوشمند با دستیار صوتی آفلاین ، پخش‌کننده موسیقی داخلی و توانایی برقراری تماس‌های بلوتوثی که در GTS 2 وجود ندارد . ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از اعلان‌ها ، هرچند ابتدایی ، به اندازه کافی خوب کار می‌کند و می‌توان از کنترل‌های موسیقی در حین تمرین استفاده کرد . مجموعه‌ای زیبا از صفحه‌های ساعت قابل تنظیم در اینجا نیز وجود دارد و ردیاب جدید پومودورو اگر در طول روز تلاش می‌کنید تا کارآیی داشته باشید ، افزونه خوبی است .

از نظر عمر باتری، Huami می‌گوید که با استفاده زیاد باید یک هفته از آن استفاده کنید ، که در آزمایش ما حدود پنج روز نتیجه داد . اگر می‌خواهید ویژگی‌های پرقدرت مانند پایش مداوم ضربان قلب و پایش پیشرفته خواب را غیرفعال کنید ، به هفت روز ادعا شده نزدیک‌تر می‌شوید و شاید در استفاده معمولی به روزهای دو رقمی نزدیک‌تر شوید ،

از نظر هزینه ، GTS 2 Mini مقدار زیادی از آنچه را که برای GTS 2 و GTS 2e هزینه میکنید را برای شما ذخیره می کند . این بهترین ردیاب تناسب اندام در جهان نیست ، و شما باید بدون ویژگی‌های اضافی ساعت هوشمند و طراحی که چندان شیک به نظر نمی‌رسد زندگی کنید ، اما آن تجربه اصلی همچنان آشنا به نظر می‌رسد و این چیز خوبی است . به خصوص زمانی که آن را با ساعت های دیگری مقایسه می کنید که قیمت آنها تقریباً یکسان است .

طراحی و نمایش

کیس 0 میلی متری
صفحه نمایش 1.55 اینچی AMOLED با وضوح 354 در 306
مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر
با GTS 2 Mini، همانطور که از نامش پیداست، یک ساعت با اندازه کوچکتر از GTS 2 استاندارد و GTS 2e جدیدتر دریافت می کنید. شما همچنان ظاهری مربعی و مواد مشابه به کار رفته در قاب ساعت دارید، اگرچه نمایه ای دارد که با اولین Amazfit GTS که در سال 2019 عرضه شد مطابقت دارد.

gts 2 mini
کیس این ساعت هوشمند به یک قاب 40 میلی‌متری کاهش یافته است که وزن آن 19 گرم سبک‌تر و باریک‌تر با 8.95 میلی‌متر در مقایسه با مدل‌های GTS 2 کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است . شما یک آلیاژ تیتانیوم در قاب و پلاستیک در پشت آن دریافت می کنید که فاقد لبه خمیده در GTS 2 و 2e است . یک دکمه فیزیکی منفرد در جایی وجود دارد که معمولاً یک تاج ساعت پیدا می‌کنید که می‌تواند بپیچد ، اما به طرز آزاردهنده‌ای به شما اجازه نمی‌دهد با آن صفحه‌ها را بچرخانید .

این با یک بند سیلیکونی 20 میلی متری قابل جابجایی آشنا مطابقت دارد و به عنوان یک بسته تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و استفاده از آن را برای شنا و حمام ایمن می کند . شما در حال انتخاب رنگ های مشکی نیمه شب ، صورتی فلامینگو ، سبز مریم گلی هستید که به معنای مجموعه ای از رنگ های مختلف در مقایسه با سایر مدل های GTS 2 است .


در مقایسه با GTS 2 بیشتر ظاهری کشیده و مربعی دارد و بهترین راه برای توصیف آن این است که یک طراحی مرتب و ایمن است . این ساعت از طراحی منحنی جذاب تری که در ساعت های گران قیمت GTS 2 استفاده می کنید غافل می شود ، اما به اندازه کافی زیبا به نظر می رسد و به خصوص نسبت به قیمت آن احساس خوبی دارد .


همچنین با صفحه نمایش لمسی 1.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 354 در 306 پیکسل ، اندازه و وضوح صفحه نمایش کاهش یافته است . شما همچنین می توانید آن صفحه نمایش را در حالت همیشه روشن داشته باشید ، هرچند به ضرر عمر باتری است .


این در مقایسه با AMOLED 1.65 اینچی با وضوح 348 x 442 در GTS 2 و 2e است . در کل هنوز صفحه نمایش بسیار خوبی برای نگاه کردن و تعامل با آن است ، اما در شادابی و غنای رنگ کمی کاهش پیدا می کند . بر روی برخی از نمادها مشخص است که فاقد برخی از ویژگی های UI اضافه شده ای است که در سایر ساعت های GTS 2 دریافت می کنید  . با این حال، برای پول و چیز دیگری که با این قیمت می توان پیدا کرد، صفحه نمایش بسیار خوبی برای یافتن در ساعت هوشمند است.


در حالی که GTS 2 Mini ممکن است هیچ ایده جدید بزرگی را به میز طراحی ساعت وارد نکند، به نظر می رسد که به خوبی ساخته شده است، در کل یک ساعت مربعی خوش ظاهر است حتی اگر برخی از ویژگی های جذاب تر از همتایان گران قیمت خود را نداشته باشد.

gts 2 mini

ویژگی های ردیابی تناسب اندام
پیگیری فعالیت 24 ساعته
حسگر Huami BioTracker 2
اندازه گیری اکسیژن خون
بیش از 70 حالت ورزشی

به اعتبار خود، Huami تمام تلاش خود را می کند تا ویژگی های تناسب اندام و ردیابی سلامت را در ساعت های خود ثابت نگه دارد، و این واقعاً با Mini تغییر نمی کند.


در قسمت جلوی حسگر، سنسورهای حرکتی کلیدی برای ردیابی حرکت مانند شتاب‌سنج و ژیروسکوپ، جدیدترین حسگر داده‌های بیولوژیکی BioTracker 2 Huami را دریافت می‌کنید که داده‌های اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون و GPS داخلی را برای ردیابی ورزش در فضای باز ارائه می‌کند.


این گام‌ها و خواب را ردیابی می‌کند، توانایی کنترل استرس شما، ردیابی چرخه زنان، سیستم ارزیابی سلامت PAI برای اطمینان از اینکه به طور منظم پمپاژ قلب را انجام می‌دهید و به تمرین‌های تنفسی هدایت‌شده دسترسی دارید، وجود دارد. به حالت ردیابی ورزشی بروید و نوید بیش از 70 حالت وجود دارد، اگرچه بسیاری از حالت‌های خارج از حالت‌های اصلی ورزشی فقط مدت زمان تمرین و داده‌های ضربان قلب واقعی را ردیابی می‌کنند.

به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، بسیار شبیه به چیزی است که قبلاً با سایر ساعت های GTS 2 پیدا کرده بودیم. از نقطه نظر دقت، ردیابی تناسب اندام در Garmin Fenix 6 Pro و Fitbit Sense در 500 مرحله بود، که ما می گوییم نمایش بسیار خوبی است و قابل اعتماد است. اگرچه مسافت طی شده در آن روزها در مقایسه کمی کمتر به نظر می رسید. پایش ضربان قلب در حالت استراحت با Sense نیز مطابقت داشت و مانند داده‌هایی بود که تا حد زیادی می‌توان به آن اعتماد کرد. زمانی که در طول روز به اندازه کافی حرکت نمی‌کنید، چند هشدار ساده برای عدم فعالیت دریافت می‌کنید، اما از جنبه انگیزشی تا جایی که شما را در حال حرکت نگه می‌دارد، بسیار اساسی است.


وقتی زمان رفتن به رختخواب است، می توانید انتظار داشته باشید که اطلاعات بسیار دقیقی از خواب بیدار شوید. مراحل خواب شامل زمان خواب REM، توصیه هایی برای کمک به شما برای داشتن خواب بهتر در شب، امتیازات خواب و در حال حاضر تست بتا ردیابی کیفیت تنفس وجود دارد. برخلاف Fitbit Sense، به نظر می‌رسد که عموماً همان داده‌های مدت زمان خواب را دریافت می‌کند و تقسیم مشابهی از مراحل خواب را پیشنهاد می‌کند. معمولاً زمان‌های بیداری کاملاً اسمی را پیشنهاد می‌کرد، اگرچه در کل، تجربه ردیابی خواب بسیار خوب و متناسب با زمانی که به رختخواب می‌رفتیم احساس می‌شد.

برای ردیابی تمرین، ما تا حد زیادی آن را در تست دویدن در فضای باز و تمرین در خانه قرار دادیم و عملکرد تقریباً مشابهی با سایر ساعت‌های GTS 2 داشت. در دویدن، حدود 0.5 مایل از ساعت دویدن گارمین فاصله داشت، که نشان‌دهنده خوبی است، اگرچه معیارهایی مانند سرعت متوسط باعث شده بود که ما بسیار سریع‌تر از قبل حرکت کنیم. شیرجه زدن در داده‌های ضربان قلب و میانگین ضربان قلب معمولاً 6-7 ضربه در دقیقه بیشتر بود در حالی که حداکثر ضربان قلب در زمان‌هایی تقریباً 20 ضربان در دقیقه از بند سینه Garmin HRM Pro بود.


به طور کلی زمانی که تمرین را در داخل خانه جابجا می کنید عملکرد خوبی دارد. برای جلسات قایقرانی سرپوشیده، می‌توانست با نرخ ضربه در دستگاه پارویی هوشمند گارمین و Echelon مطابقت داشته باشد. در حین آزمایش با برنامه تمرینی Fiit، با داده های HR از Apple Watch Series 6 و بند سینه نیز مطابقت بیشتری داشت.

ویژگی های ساعت هوشمند
با اندروید و iOS کار می کند
کنترل های موسیقی
ساعت پومودورو
ریموت دوربین

به عنوان یک ساعت هوشمند، GTS 2 Mini برخی از ویژگی های جدید بزرگتر موجود در GTS 2 و 2e را از دست می دهد. هیچ پخش کننده موسیقی، دستیار هوشمند آفلاین، توانایی برقراری تماس از طریق بلوتوث یا اتصال LTE که به نظر می رسد در راه است در Amazfit GTR 2e وجود ندارد، که Huami هنوز به طور رسمی از آن رونمایی نکرده است.


چیزی که به دست می آورید همچنان یک تجربه ساعت هوشمند شایسته را ایجاد می کند که برای اکثر افراد خوب است. جریان اعلان‌های شما با کشیدن انگشت روی صفحه اصلی ساعت قابل دسترسی است. شما نمی‌توانید به آن اعلان‌ها پاسخ دهید و برخی از آن‌ها به قدری محدود هستند که بیشتر از اینکه به شما اجازه خواندن کل پیام‌ها را بدهند، درخواست‌هایی هستند. مخصوصا برای ایمیل


جایی که Huami کار خوبی انجام می دهد با صفحه های ساعت است. بیش از 50 مورد برای انتخاب وجود دارد با حدود 30 گزینه که گزینه های مربوطه را ارائه می دهند تا از حالت نمایش همیشه روشن استفاده کنید. ترکیب خوبی از گزینه های آنالوگ و دیجیتال در اینجا وجود دارد که بسیاری از آنها قابل تنظیم هستند و به شما امکان می دهند ویجت های داده اضافی اضافه کنید.

دکمه فیزیکی ساعت را فشار دهید و خواهید دید که Huami اکنون تمام ویژگی های ساعت هوشمند را در صفحه منوی دوم قرار داده است. در اینجا به مواردی مانند پیش‌بینی آب‌وهوا، کنترل‌های موسیقی (که در طول تمرین قابل دسترسی هستند)، کنترل از راه دور دوربین و حالت‌های ساعت جهانی دسترسی خواهید داشت. بسیاری از این ها می توانند به عنوان ویجت های اختصاصی برای تند کشیدن از صفحه اصلی نیز زندگی کنند.

gts 2 mini
یکی از موارد قابل توجه جدید، ساعت Pomodoro متمرکز بر بهره وری است که به هیچ وجه مفهوم جدیدی نیست، اما ثابت شده است که افزودنی مفیدی برای ما مفید است و امیدواریم به ساعت های دیگر Amazfit نیز اضافه شود.


در حالی که این تجربه کمی از آنچه که در سایر ساعت‌های GTS ارائه می‌شود، کم است، اما ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند برش به اندازه کافی خوب عمل کند. پشتیبانی از اعلان‌ها کمی ابتدایی است، اگرچه کنترل‌های موسیقی به خوبی کار می‌کنند و به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا و صفحه‌های ساعت به خوبی اجرا می‌شوند، بنابراین موارد زیادی برای دوست‌داشتن در اینجا وجود دارد.

عمر باتری

با GTS 2 Mini، جای تعجبی ندارد که باتری با ظرفیت کمتری نسبت به باتری موجود در GTS 2 و GTS 2e دریافت کنید. یک 220 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با آنچه در GTS اصلی گنجانده شده بود مطابقت دارد.


این نوید می دهد که 7 روز در استفاده سنگین ارائه شود، که به عنوان استفاده از ویژگی هایی مانند نظارت مداوم ضربان قلب، نظارت بر تنفس در خواب، نظارت بر استرس و استفاده از GPS برای سه تمرین 30 دقیقه ای در هفته تعریف شده است.


جالب اینجاست که Huami پیشنهاد می‌کند افرادی که پوست تیره دارند با استفاده زیاد عمر باتری کاهش می‌یابد. ما در این مورد توضیح خواستیم و به ما گفتند که این به این واقعیت مرتبط است که این حسگر نوری باید روی پوست تیره سخت‌تر کار کند تا خوانش جنبه‌هایی مانند ضربان قلب را دریافت کند. این مسئله ای است که مدتی است در پوشیدنی ها رایج بوده و به استفاده از حسگرهای مبتنی بر نور سبز مرتبط است. اگرچه هیچ نشانه ای وجود ندارد که عمر باتری چقدر بدتر خواهد بود.


همچنین اگر نظارت بر خواب را از معیارهای استفاده زیاد غیرفعال کنید، یک ادعای استفاده معمولی 14 روزه وجود دارد. اگر اتصال بلوتوث را با تلفن خود قطع کنید و نظارت مداوم ضربان قلب و نظارت بر خواب را خاموش کنید، این میزان تا 21 روز افزایش می یابد.

در تجربه ما، GTS 2 Mini حداکثر تا حدود پنج روز رسید. این در حالی بود که صفحه نمایش روی حالت همیشه روشن تنظیم نشده بود و اعلان ها، نظارت بر خواب و نظارت مداوم ضربان قلب فعال بود. همچنین روزی 30 دقیقه تا یک ساعت 2-3 بار از GPS استفاده می کردیم. به طور کلی روزانه 20٪ کاهش می یابد، در حالی که یک ساعت استفاده از GPS باعث کاهش حدود 10-15٪ می شود.


اگر از محدود کردن ویژگی‌هایی که استفاده می‌کنید راضی هستید، قطعاً ساعتی است که می‌تواند به هفت روز برسد. نظارت بر خواب و پایش ضربان قلب در تمام طول روز به وضوح تأثیر زیادی دارد، بنابراین اینها چیزهایی هستند که احتمالاً ابتدا باید قربانی شوند. نگه داشتن صفحه نمایش در 24/7 چیزی است که شما نیز باید بدون آن زندگی کنید، چیزی که ما قادر به انجام آن بودیم زیرا حرکت حرکتی افزایش تا بیدار شدن بسیار پاسخگو است.


وقتی صحبت از شارژ به میان می‌آید، از کابل شارژی مشابه سایر ساعت‌های GTS 2 استفاده می‌کند که به صورت مغناطیسی به پشت قاب متصل می‌شوند. شاید بتواند با چیزی که کمی ایمن‌تر جا می‌شود، انجام دهد، اگرچه ما هیچ مشکلی در افتادن و شارژ نشدن آن نداشتیم. این زمان شارژ از 0 تا 100٪ 2 ساعت طول می کشد، مطابق با مدت زمانی که برای انجام همین کار در GTS 2 و GTS 2e طول می کشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    1اسفند
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی