مشخصات ساعت هوشمند Mibro Color

Mibro یکی از زیرمجموعه‌های اکوسیستم غول چینی شیائومی و یکی از معروف‌ترین و بهترین تولیدکنندگان هدفون و ساعت‌های هوشمند اصلی است، پس از رضایت شما از ساعت هوشمند Mibro Lite با ارتقای جدیدی به نام Mibro color بازگشته است.
مشخصات ساعت هوشمند Mibro Color

معرفی Mibro Color

معرفی ساعت هوشمند mibro color

این ارتقای جدید و طراحی مدرن ، سخت افزار و ویژگی های بهتری به ساعت هوشمند می دهد. مجهز به صفحه نمایش لمسی کامل 1.57 اینچی ، نظارت بر ضربان قلب ، اکسیژن خون Spo2 ، حالت های ورزشی متعدد ، و مهمتر از همه دارای 5ATM ضد آب است ، همه ی این ویژگی ها تنها با 30 دلار قابل خرید می باشد ، بنابراین برای جزئیات بیشتر با من همراه باشید .

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro Color

صفحه نمایش لمسی 1.57 اینچی ، رزولوشن 240*240
باتری 270 میلی آمپری
ضربان قلب و مانیتور اکسیژن خون Spo2
قابلیت تغییر شخصی سازی تم ساعت
حالت هایمتعدد ورزشی
ضد آب تا 5ATM


کیفیت طراحی و ساخت

ساعت هوشمند Mibro Color دارای طراحی مدرن و ظریفی است که تا حدودی شبیه به Uwatch 5 است . این ساعت به شکل مربع با یک صفحه منحنی 2.5 بعدی در طرفین طراحی شده است و یک دکمه برای و روشن و خاموش کردن .

به طور کلی ، بدنه باریک و سبک است که از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا با اندازه بزرگ 43 میلی متر و ضخامت 10 میلی متر ساخته شده است و وزن سبک آن بیش از 51 گرم نیست که باعث می شود روی مچ دست راحت باشد . اگرچه این ساعت هوشمند مقرون به صرفه است ، اما متوجه خواهید شد که کیفیت ساخت آن بالا است .

اگر به پشت آن نگاه کنید ، هیچ چیز غیرعادی وجود ندارد ، فقط یک پوشش پلاستیکی با پین های شارژ مغناطیسی و سنسور ضربان قلب .

بند این ساعت از سیلیکون ساخته شده ، بسیار سبک و راحت برای استفاده طولانی مدت روی مچ دست شما . در ضمن می توانید از هر مدل بند 20 میلی متری استفاده کنید زیرا قابل جدا شدن است و در رنگ مشکی داخل جعبه ی محصول موجود است .

کیفیت ساخت Mibro color


صغحه نمایش mibro color

صفحه نمایش

صفحه نمایش در ساعت هوشمند Mibro Color یک مورد محبوب در میان مردم می باشد ، صفحه نمایش بزرگ 1.57 اینچی IPS و 2.5 بعدی خمیده برای نمایش محتوا و جزئیات بهتر و همچنین وضوح تصویر 240*240 پیکسل که باعث محبوبیت هرچه بیشتر این ساعت می شود . این همان چیزی است که آن را در یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه از نظر اندازه و وضوح صفحه نمایش خوب می کند ، حتی وضوح رنگ ها و روشنایی آن بسیار خوب است ، به خصوص وقتی آنها را در زیر نور خورشید استفاده می کنید .

در واقع دلیل محبوبیت و مورد بدن این ساعت هوشمند، صفحه نمایش بزرگ است و بیشتر رابط را به خود اختصاص می دهد و اضلاع باریکی دارد و این فقط در ساعت های هوشمند با هزینه های بالاتر یافت می شود . این برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت است که دارای صفحه‌نمایش لمسی هستند که در وسط صفحه قرار می‌گیرد و طرف‌های نسبتاً پهنی دارد .

پس زمینه های ساعت Mibro Color

از نظر ظاهر و تم ساعت ، ساعت هوشمند Mibro Color دارای پس زمینه های از پیش نصب شده زیادی است ، می‌توانید به روش‌های مختلف به راحتی بین آن‌ها را تغییر بدهید، با فشار طولانی روی صفحه اصلی یا از طریق برنامه Mibro Fit می توانید از بیش از ۵۰ تم آماده و از قبل نصب شده بر روی صفحه ساعت استفاده و لذت ببرید . چهره‌ها با قابلیت سفارشی‌سازی برای انواع رنگ‌ها ، چهره‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل ، آنالوگ ، سه بعدی و دیجیتال برای دانلود در دسترس هستند یا حتی می‌توانید از والپیپر زنده یا عکس‌های خود به عنوان پس‌زمینه صفحه ساعت یا هر والپیپری استفاده کنید .


ضد آب Mibro Color

Mibro Color با محافظت 5ATM در برابر آب مقاوم است ، که یک ارتقاء عالی است ، بنابراین می توانید آن را هنگام دوش گرفتن یا در استخر بپوشید و می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی بپوشید ، و چیزی که این رتبه را بهتر از IP68 می کند ، امکان استفاده از ساعت برای شنا وجود دارد زیرا می تواند فشار را در عمق 50 متری آب تحمل کند و این قابلیت را در هیچ ساعت هوشمند دیگری نخواهید یافت . با این حال ، قرار گرفتن در معرض آب شور یا آب داغ می تواند به آن آسیب برساند .

mibro color ضداب


در زیر پوسته ساعت

هنگامی که صحبت از عملکرد به میان می آید ، Mibro Color از تراشه داخلی برای سرعت پاسخگویی سریعتر و پردازش سریعتر داده استفاده می کند . برای سلامتی شما، این دستگاه دارای سنسور پایش ضربان قلب در زمان واقعی است ، بنابراین این دستگاه پوشیدنی هر لحظه حرکت شما را مدیریت می کند و در طول روز به خوبی از شما مراقبت می کند و اندازه گیری دقیق ضربان قلب را ارائه می دهد .

این ساعت دارای بلوتوث 5.0 است بنابراین با آن مشکلی نخواهید داشت زیرا سریعترین و پایدارترین ساعت است . و این نسخه با اندروید 5.0 به بعد یا iOS 10.0 به بالا سازگار است تا ارتباط از طریق اپلیکیشن Mibro Fit باشد .


قابلیت سلامت و تناسب اندام Mibro Color

ساعت هوشمند رنگی Mibro مجهز به حالت های چند ورزشی است که مطابق با هر یک از نیازهای شما از جمله تردمیل ، دویدن در فضای باز ، پیاده روی ، فوتبال ، بدمینتون ، تنیس ، بسکتبال ، دوچرخه سواری ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دستگاه بیضوی ، پیاده روی ، یوگا ، تمرینات قدرتی ، پیاده روی و تمرین های آزاد.

جدای از ویژگی‌های ورزشی، می‌توانید ضربان قلب خود را در زمان واقعی کنترل کنید تا بررسی کنید که آیا ضربان آن به طور طبیعی می‌زند یا نه و خواب را برای اندازه‌گیری کل خواب سبک، خواب عمیق و زمان بیداری کنترل کنید تا تجزیه و تحلیلی از الگوهای خواب خود ارائه دهید. ، فشار خون را کنترل کرده و سطح اکسیژن خون را در زمان واقعی اندازه گیری کنید تا توانایی سیستم قلبی عروقی را برای جلوگیری از سطح پایین اکسیژن خون که باعث ناراحتی بدن فرد می شود، بهبود بخشد.

 میبرو کالر اطلاعات

اگرچه سنسور خوبی دارد که نسبت به سایر سنسورها دقیق تر است، اما این بدان معنا نیست که اندازه گیری های ارائه شده توسط این ساعت هوشمند کاملاً دقیق است، زیرا اکثر آنها تا حد زیادی غیرقابل اعتماد هستند زیرا این یک ابزار پزشکی نیست، اما شما را بسیار آگاه می کند. سلامتی و عملکرد بدنی شما متأسفانه، این مورد اغلب در مورد ساعت های در این محدوده قیمت است.


اپلیکیشن Mibro Fit برای Mibro Color

Mibro Color با برنامه Mibro Fit برای Android و iOS سازگار است تا به شما کمک کند ساعت را راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید. شما می توانید بدون نیاز به تجهیزات اضافی از برخی ویژگی ها، آمار و عملکردها مانند مراحل انجام شده، ساعات خواب، اندازه گیری ضربان قلب که انجام داده اید بهره ببرید و همه اینها با یکپارچه سازی خودکار داده های ساعت در صفحه اصلی با قابلیت انجام می شود. برای مشاهده آن به صورت روزانه یا ماهانه. همچنین اهداف تمرینی را تعیین کنید و خود را تشویق کنید که مقدار تمرین خود را هر روز از طریق یک رابط کاربری ساده و قابل درک با بخش هایی مانند مراحل، فاصله، اعلان ها، زنگ هشدار و موارد دیگر تکمیل کنید.

می‌توانید برنامه را از طریق فروشگاه Google Play یا Apple App Store دانلود کنید، بنابراین می‌دانید که یک برنامه امن است.


چگونه Mibro Color را با گوشی هوشمند جفت کنیم؟

اتصال ساعت هوشمند Mibro Color به تلفن شما آسان است. پس از نصب و راه اندازی برنامه Mibro Fit، تمام کاری که باید انجام دهید:

  1. بلوتوث ساعت و موبایل را روشن کنید.
  2. برای اتصال ساعت به برنامه، روی افزودن دستگاه در تنظیمات برنامه کلیک کنید.
  3. تلفن‌های iPhone باید با اعلان‌های پیام نمایش برنامه موافقت کنند، تلفن‌های Android باید با خواندن همه مجوزهای اعلان‌ها مانند اطلاعات تماس، و با عملکرد پس‌زمینه برنامه در تنظیمات موافقت کنند.


پس از انجام این کار، با تنظیم خودکار زمان و زبان، آب و هوا، علاوه بر قابلیت تماس تلفنی، مستقیماً و بدون هیچ گونه عارضه‌ای ارتباط برقرار می‌کند و در صورت وجود، نرم‌افزار ساعت هوشمند را به‌روزرسانی می‌کند.




اعلان ها

اعلان ها به وضوح قابل مشاهده هستند و به راحتی قابل خواندن هستند. می‌توانید تعداد زیادی برنامه محبوب مختلف را برای اعلان‌ها در ساعت هوشمند Mibro Color انتخاب کنید، به عنوان مثال، WhatsApp، Twitter، Facebook، Instagram، SMS، WeChat و سایر برنامه‌ها پشتیبانی می‌شوند.

همچنین می‌توانید با بسیاری از عملکردهای دیگر مانند کرونومتر، زنگ هشدار، تقویم، یادآوری برای ننشیندن، کنترل از راه دور دوربین برای گرفتن سلفی با لمس صفحه، به اعلان‌های تماس یا پیام دسترسی داشته باشید و فقط می‌توانید موسیقی را از ساعت خود کنترل کنید.

عمر باتری میبرو کالر


عمر باتری رنگی Mibro و زمان شارژ

در پایان، ساعت هوشمند Mibro Color باتری مناسبی را ارائه می‌کند که در این رده بهترین با ظرفیت 270 میلی‌آمپر ساعت است که با ردیابی مداوم ضربان قلب، تا 7 روز استفاده عادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. و 10 روز در حالت استندبای همه چیز به نوع فعالیت شما بستگی دارد و باید با شارژر مغناطیسی شارژ شود و حدود 1.5 ساعت طول می کشد.

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    30بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی