معرفی سامسونگ S23 Ultra

معرفی سامسونگ S23 Ultra

بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra: The King of Extra

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ بر روی نقاط قوت دوربین این شرکت ساخته شده است، اما هنوز هم دستگاه بسیار گران قیمتی است .

بررسی گلکسی s23 ultra

کلیپ کامل آنباکسینگ در کانال یوتیوب S23 Ultra

سامسونگ به وضوح می خواهد که Galaxy S23 Ultra بهترین دوربین برای سینماگران و عکاسان باشد . من مطمئنا نه فیلمساز حرفه ای هستم و نه خود را شاتر می دانم . اما پس از چند روز استفاده از گلکسی اس 23 اولترا ، واضح است که دوربین جدید از حوزه هایی که سامسونگ در آن ها برتری داشته است - مانند عکاسی در نور کم - و این نقاط قوت را کمی بیشتر می کند .

گلکسی اس 23 اولترا 1200 دلاری (1249 پوند، 1949 دلار استرالیا) در 17 فوریه در کنار سایر گوشی های جدید سامسونگ که شامل گلکسی اس 23 800 دلاری و گلکسی اس 23 پلاس با قیمت 1000 دلار می شود ، در دسترس خواهد بود . مانند Galaxy S22 Ultra سال گذشته ، صفحه نمایش غول پیکر S23 Ultra ، قیمت بالا و دوربین سوپ آپ ممکن است برای افراد عادی بیش از حد باشد .

نام "Ultra" گویای همه چیز است . این گوشی برای افرادی است که می‌خواهند گوشی برتری داشته باشند . در مقایسه با گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس ، Ultra بزرگنمایی نزدیک‌تر از آنچه که اکثر مردم احتمالاً به آن نیاز دارند ، ارائه می‌کند ، قلمی که در داخل گوشی ذخیره می‌شود و صفحه‌نمایش بزرگ 6.8 اینچی که بزرگ‌تر از آیفون 14 پرو مکس و گوگل است . پیکسل 7 پرو . ممکن است نیازی به این همه چیز اضافی نداشته باشید ، اما پس از چند روز استفاده از این تلفن ، شما را به خاطر خواستن آنها سرزنش نمی کنم .

سامسونگ تا حد زیادی به هدف خود یعنی ارائه یک گوشی لوکس با دوربین عالی و صفحه نمایش غول پیکر دست می یابد . اما در کل نادیده گرفتن این قیمت بالا سخت است و عکس‌های گرفته شده در گلکسی اس 23 اولترا همیشه به اندازه عکس‌های گرفته شده در آیفون 14 پرو یا پیکسل 7 پرو طبیعی به نظر نمی‌رسند .

دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا : یک پله بالاتر 

اگر ارائه Unpacked سامسونگ را تماشا کرده باشید ، از قبل می دانید که دوربین اصلی S23 Ultra ویژگی ارزشمند آن است . سامسونگ برای اولین بار یک سنسور 200 مگاپیکسلی اضافه کرد که نشانگر ارتقای فنی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی S22 Ultra است .

دوربین galexy s23 ultra

کلیپ آنباکسینگ در کانال آپارات

با S23 Ultra ، می توانید عکس هایی با وضوح 12 مگاپیکسل، 50 مگاپیکسل یا 200 مگاپیکسل بگیرید که می توانید آن را در منوی تنظیمات در کنار منظره یاب دوربین تنظیم کنید . برنامه Expert Raw سامسونگ اکنون پس از دانلود برای اولین بار در برنامه دوربین اصلی یکپارچه شده است . اگرچه من معمولاً خودم عکس‌های خام را ویرایش نمی‌کنم ، اما مطمئناً استفاده از کیس برای چنین تلفنی مناسب است . عکاسی به صورت خام به عکاسان اجازه می‌دهد تا نسخه کامل و فشرده‌نشده یک تصویر را ویرایش کنند و به آن‌ها انعطاف‌پذیری و داده‌های بیشتری برای کار از نظر رنگ‌ها و نوردهی می‌دهد .

به نظر می رسد بهبودهای رنگی ، محدوده دینامیکی ، فوکوس خودکار و عملکرد در نور کم در زیر کاپوت نسبت به وضوح تصویر معنادارتر است . سامسونگ هنگام معرفی S23 Ultra گفت که سنسور تصویر جدید آن در به حداقل رساندن نویز بهتر است و الگوریتم های آن در بهبود تن رنگ ها و جزئیات بهتر شده اند . سامسونگ این پیشرفت‌ها را تا حد زیادی در زمینه فیلمبرداری و عکاسی در نور کم قرار داده است ، اما به نظر می‌رسد این پیشرفت‌ها در عکاسی عمومی نیز مشهود است . این تغییرات با چشم غیر مسلح بیشتر از وضوح افزایش یافته قابل توجه است .

در غیر این صورت ، عکس‌های این مقاله با وضوح پیش‌فرض 12 مگاپیکسلی گرفته شده‌اند ، زیرا فایل‌های 200 مگاپیکسلی برای نمایش در اینجا بسیار بزرگ هستند . شما همچنان می توانید تغییراتی را در نحوه پردازش رنگ ، رنگ پوست و محدوده دینامیکی دوربین حتی در این وضوح پایین مشاهده کنید . با این حال ، من در طول آزمایش خود چندین عکس 200 مگاپیکسلی گرفتم .

مشخصات گلکسی s23 ultra

بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که در آن عکس‌های 200 مگاپیکسلی در مقایسه با تصاویر 108 مگاپیکسلی گرفته شده در Galaxy S22 Ultra متوجه شدم ، مربوط به رنگ بود . گلها سایه های پر جنب و جوش تری از نارنجی داشتند و درختان سرسبزتر به نظر می رسیدند . تفاوت در رزولوشن تنها زمانی قابل توجه است که برای مشاهده اندازه واقعی پیکسل ها تا انتها زوم کنید .

با این حال ، عکس های زیر نشان می دهد که دوربین گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با اس 22 اولترا چگونه تغییر کرده است . به عکس های درختان و درختچه های گرفته شده در یک پارک نگاهی بیندازید . اگرچه ممکن است در نسخه کوچک‌تر تعبیه‌شده زیر متوجه آن نشوید ، اما برگ‌های موجود در عکس S23 Ultra نسبت به S22 Ultra کمی تفکیک و شفافیت بیشتری دارند و همچنین کنتراست بهتری در پوست درخت وجود دارد .

کسانی که قبلا با گوشی های سامسونگ عکس گرفته اند ممکن است متوجه شده باشند که رنگ ها گاهی اغراق آمیز به نظر می رسند . سامسونگ در سال‌های اخیر این را بهبود بخشیده است ، اما پیکسل 7 پرو و آیفون 14 پرو همچنان عکس‌هایی می‌گیرند که در کل طبیعی‌تر به نظر می‌رسند .

اما ، طبیعی همیشه به معنای بهتر نیست . مواقعی وجود دارد که رنگ‌های اغراق‌آمیز سامسونگ به خوبی کار می‌کنند و موارد دیگر زمانی که این کار را نمی‌کند . به عنوان مثال، برای عکس‌های افراد و حیوانات خانگی، تاکید سامسونگ بر رنگ می‌تواند منجر به تصاویر جذاب‌تر شود . در تصاویر زیر ، شوهرم عکس گلکسی اس 23 اولترا را به تصویر طبیعی‌تر پیکسل 7 پرو ترجیح می‌دهد ، زیرا ریش و چشم‌های او را زنده‌تر نشان می‌دهد . اما او عکس آیفون 14 پرو را بیش از همه دوست داشت زیرا تعادل درستی از دقت و رنگ پررنگ را ایجاد کرد . آیفون 14 پرو همچنین جزئیات بیشتری را در نیمکت کوکی شکلی که روی آن نشسته ثبت کرده است .

s23 ultra camera

با این حال ، گوشی های سامسونگ همیشه به خوبی از پس سناریوهای چالش برانگیز نور بر نمی آیند . وقتی از شوهرم در مقابل پنجره یک نانوایی عکس می‌گرفتم ، تصاویر S23 Ultra و S22 Ultra کاملاً شسته شده و نوردهی شده به نظر می‌رسیدند ، اگرچه S23 Ultra رنگ بیشتری نسبت به S22 Ultra داشت . آیفون 14 پرو در این مورد بهترین بود ، اما پیکسل 7 پرو نیز چشمگیر بود .

رنگ‌های عکس‌های منظره گرفته شده در گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 14 پرو و پیکسل 7 پرو ، روشن‌تر و اغراق‌آمیزتر به نظر می‌رسند . به نحوه مقایسه آن عکس پارک قبلی با عکس های مشابه گرفته شده در آیفون 14 پرو و پیکسل 7 پرو نگاه کنید و متوجه خواهید شد که سایه های سبز طبیعی تر به نظر می رسند . سمت راست عکس آیفون 14 پرو ناپخته به نظر می رسد ، اما در غیر این صورت عکس بهتری بود زیرا رنگ ها دقیق تر هستند . با این حال ، سامسونگ با محدوده دینامیکی کار بسیار خوبی انجام داد . شما می توانید سایه ها را در عکس آن واضح تر از بقیه ببینید .

اما سامسونگ همچنان سلطان عکاسی در نور کم در کتاب من است . در آزمایش من ، Galaxy S23 Ultra جزئیات و رنگ بهتری را ثبت کرد . گلکسی اس 23 اولترا نسبت به پیکسل 7 پرو و آیفون 14 پرو با وضوح بیشتری فوکوس می کند . همچنین کمی بهتر از Galaxy S22 Ultra بود ، اگرچه گاهی اوقات یک تماس نزدیک بود .

نمونه مورد علاقه من در این مورد در این عکس از گربه من ، بادی است که در زیر نشان داده شده است . اگرچه عکس آیفون 14 پرو روشن‌تر است ، اما من S23 Ultra را بهتر دوست دارم زیرا کنتراست و جزئیات بیشتری دارد . وقتی به این عکس‌ها در کنار هم روی یک مانیتور بزرگ نگاه می‌کنید ، می‌توانید نوارهای خز او را واضح‌تر ببینید . عکس Galaxy S22 Ultra خیلی نرم است ، در حالی که Pixel 7 Pro هنگامی که آن را روی یک صفحه نمایش بزرگ می دیدم به نظر می رسید که یک فیلتر آبی روی آن قرار دارد . همچنین نمونه دیگری از این است که چگونه تاکید S23 Ultra بر رنگ باعث می‌شود عکسی جذاب‌تر ایجاد کند .

ضبط ویدیو در گلکسی اس 23 اولترا به 8K با 30 فریم بر ثانیه ارتقا یافت ، در حالی که پیش از این در هنگام عکاسی با این رزولوشن ، سرعت فیلمبرداری 24 فریم در ثانیه بالاتر بود . سامسونگ همچنین میدان دید را هنگام ضبط ویدیوی 8K افزایش داد که در مقایسه با گلکسی اس 22 اولترا بسیار محسوس است .

حتی اگر گوگل رنگ های طبیعی تری را در عکاسی ثابت ارائه می دهد، اما من عکس آن را تجربه کردم .

دوربین Galaxy S23 Ultra را در عمل ببینید

عملکرد Samsung Galaxy S23 Ultra

گلکسی اس 23 اولترا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد که با توجه به اینکه سامسونگ معمولا از جدیدترین تراشه کوالکام برای گوشی های جدید خود استفاده می کند ، تعجب آور نیست . با این حال ، چیزی که شگفت‌آور است این است که سامسونگ تصمیم گرفت این تراشه را بیش از حد معمول برای سری S23 سفارشی کند . سامسونگ آن را Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 برای Galaxy می نامد و در اصل نسخه ویژه ای از پردازنده است که برای عملکرد بهتر و بهره وری انرژی بهینه شده است . نسخه استاندارد اسنپدراگون 8 نسل 2 در گوشی های رقیب مانند OnePlus 11 5G گنجانده شده است .

عملکرد سامسونگ s23 ultrs

S23 Ultra سریع و سریع احساس می شود ، چه من فقط در حال کشیدن انگشت روی سیستم عامل ، بازی در حین تماس ویدیویی یا اجرای برنامه Dex سامسونگ برای استفاده از تلفن خود به عنوان رایانه شخصی هستم . من S23 Ultra خود را به یک مانیتور خارجی وصل کردم ، یک صفحه کلید و ماوس را از طریق بلوتوث وصل کردم و پنج برنامه از جمله Google Docs را در حال اجرا کردم تا برای این بررسی یادداشت برداری کنم . من هرگز در طول هر یک از این کارها تاخیر یا گرمای بیش از حد را تجربه نکردم .

S23 Ultra همچنین می تواند ویدیوها را به سرعت صادر کند ، که ممکن است برای کسانی که به طور مکرر پروژه های ویدیویی را در تلفن خود فیلمبرداری و ویرایش می کنند مفید باشد . در آزمایش من ، یک کلیپ ویدیویی 30 ثانیه ای 4K را به وضوح 1080p صادر کرد ، سه ثانیه سریعتر از S22 Ultra و 10 ثانیه کاملتر از Pixel 7 Pro به طور متوسط . با این حال ، آیفون 14 پرو به طور متوسط سه ثانیه سریعتر از S23 Ultra کار را به پایان رساند . همچنین دو برابر فضای ذخیره سازی موجود در مدل پایه Galaxy S23 Ultra (256 گیگابایت در مقابل 128 گیگابایت) دریافت خواهید کرد که فضای بیشتری برای ذخیره پروژه های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد .

گوشی جدید سامسونگ همچنین امتیاز بالاتری نسبت به Galaxy S22 Ultra ، Pixel 7 Pro و OnePlus 11 5G در بنچمارک‌هایی کسب کرد که برای آزمایش قدرت محاسباتی در کارهای روزمره و برنامه‌هایی مانند بازی‌های موبایلی نیاز به عملکرد بالا دارند . با این حال ، iPhone 14 Pro در معیار محاسباتی عمومی (Geekbench 5) امتیاز بالاتری نسبت به S23 Ultra کسب کرد اما در معیاری که دوره‌های کوتاه مدت شدت بالا را اندازه‌گیری می‌کند (3DMark Wild Life Extreme) امتیاز کمتری کسب کرد .

عمر باتری Samsung Galaxy S23 Ultra و شارژ آن

گلکسی اس 23 اولترا مانند گلکسی اس 22 اولترا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است ، اما به لطف پردازنده جدیدش ، باید بهره وری انرژی بهتری ارائه دهد . برای مقایسه آن با S22 Ultra باید زمان بیشتری را با گوشی صرف کنم ، اما نتایج تا اینجا امیدوارکننده است . پس از 12 ساعت استفاده ، که معادل یک روز کاری کامل و سپس مقداری است ، باتری به 66 درصد کاهش یافت .

s23 ultra عمر باتری

تنظیمات حرکت تطبیقی و روشنایی تطبیقی را روشن کرده بودم که بر اساس موقعیت ، نرخ تازه‌سازی و روشنایی صفحه را تنظیم می‌کرد . ویژگی نمایشگر همیشه روشن نیز روشن بود ، اما من «تاپ برای نشان دادن» را فعال کرده بودم ، به این معنی که تا زمانی که صفحه را لمس نکنم ، زمان و تاریخ را نمایش نمی‌دهد . عمر باتری همیشه بسته به نحوه استفاده از دستگاهتان متفاوت خواهد بود . در این سناریو، من از تلفن برای عکس گرفتن ، ضبط چند فیلم، چک کردن ایمیل ، مرور شبکه های اجتماعی و پخش موسیقی برای حدود 15 دقیقه استفاده کردم .

در یک روز جداگانه ، حتی پس از فیلمبرداری 4K برای تقریباً نیم ساعت ، تقریباً سه چهارم باتری گلکسی اس 23 اولترا در اواسط روز کاری باقی مانده بود . ما همچنان در حال انجام تست‌های باتری بیشتری در S23 Ultra هستیم و بر این اساس این بررسی را به‌روزرسانی خواهیم کرد

من همچنین یک آزمایش 45 دقیقه ای انجام دادم که در آن بازی انجام دادم ، یک تماس ویدیویی 10 دقیقه ای برقرار کردم ، رسانه های اجتماعی را بررسی کردم و ویدیو را پخش کردم . در این مدت S23 Ultra از 100% به 94% کاهش یافت . گلکسی اس 22 اولترا در همان آزمایش به 91 درصد کاهش یافت . نتایج گلکسی اس 23 اولترا مشابه نتایج پیکسل 7 است که پس از آن چالش 45 دقیقه‌ای به 94 درصد رسید . (در طول این آزمایش، روشنایی را روی 50% نگه داشتم، تنظیم نرخ تازه سازی بالا را روشن گذاشتم و نمایشگر همیشه روشن را خاموش کردم.)

گلکسی اس 23 اولترا مانند گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته دارای حداکثر سرعت شارژ سیمی 45 وات است . شما باید از آداپتور صحیح استفاده کنید ، که اگر قبلاً یکی از آنها را ندارید ، باید آن را جداگانه خریداری کنید ، زیرا سامسونگ آن را در جعبه قرار نداده است . تا کنون ، سرعت شارژ 45 وات باعث شده تا S23 Ultra من تنها در 30 دقیقه شارژ از 46 درصد به 91 درصد برسد .

این بد نیست ، اما بسیار خوب خواهد بود که سامسونگ اکنون که شرکت‌هایی مانند OnePlus و Xiaomi شارژ سریع 100 واتی را ارائه می‌کنند ، کارها را بیشتر پیش ببرد . به عنوان مثال، شیائومی 12 تی پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و طبق بررسی همکارم سارینا دایارام ، شیائومی 12 تی پرو ، در 19 دقیقه از صفر به 100 درصد رسید .

Samsung Galaxy S23 Ultra طراحی، صفحه نمایش و سایر ویژگی ها

Galaxy S23 Ultra تقریباً شبیه به Galaxy S22 Ultra است . لبه های جعبه ای مشابهی دارد که در مقایسه با گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس معمولی ، ظاهر واضح تری به آن می دهد . اما امسال S23 Ultra در رنگ های کرم ، سبز ، مشکی و اسطوخودوس موجود است . مانند دستگاه سال گذشته ، دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب است ، به این معنی که می توان آن را تا عمق 1.5 متری آب شیرین به مدت 30 دقیقه غوطه ور کرد .

ویژگی های سامسونگ s23 ultra

هیچ اشتباهی در مورد آن وجود ندارد . گلکسی اس 23 اولترا یک گوشی غول پیکر است ، درست مانند نسل قبلی خود . صفحه نمایش 6.8 اینچی آن کمی بزرگتر از آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی و گوگل پیکسل 7 پرو است . این همان تلفنی است که دوستانتان ممکن است در لحظه ای که آن را از جیب خود بیرون می آورید ، غافلگیر شوند . این توهین نیست . افراد زیادی وجود دارند که عاشق گوشی های بزرگ هستند . این فقط یادآوری دیگری است که این تلفن برای همه نیست . اما اگر زیاد مطالعه ، بازی ، ویرایش عکس و تماشای تلویزیون با گوشی خود انجام می دهید و از کشش انگشتان خود برای استفاده با یک دست اهمیتی نمی دهید ، احتمالاً از فضای اضافی صفحه قدردانی خواهید کرد .

من همچنین مطمئن هستم که هرگز برای دیدن صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا در زیر نور مستقیم خورشید دچار مشکل نخواهید شد . بسیار روشن است و به 1750 نیت می رسد که از حداکثر روشنایی 1500 نیت پیکسل 7 پرو روشن تر است اما به اندازه حداکثر روشنایی 2000 نیتی آیفون 14 پرو در فضای باز روشن نیست . با این حال، به اندازه کافی روشن است که با نیازها و شرایط اکثر افراد مطابقت داشته باشد .

شما همچنین مانند گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته ، یک قلم قلم S Pen دریافت خواهید کرد . سری Ultra سامسونگ به طور موثر جایگزین سری گلکسی نوت شده است که قبلاً به خاطر صفحه نمایش های بزرگ و قلم تعبیه شده شناخته شده بود . منتظر همان تجربه آشنای S Pen در این دستگاه باشید . به محض اینکه قلم را از پایین گوشی بیرون بیاورید ، یک منوی پاپ آپ با برنامه های سازگار مانند Samsung Notes و برنامه نقاشی PenUp را مشاهده خواهید کرد . من معمولاً به طور مکرر از قلم S استفاده نمی کنم ، اما متوجه شدم که در طول این بررسی بیشتر از آنچه انتظار داشتم یادداشت ها را یادداشت می کنم .

سامسونگ همچنین یک بار دیگر متعهد به ارتقاء چهار نسل سیستم عامل اندروید است که همتراز با OnePlus 11 است و از وعده سه ساله گوگل برای پیکسل 7 و 7 پرو فراتر رفته است . سامسونگ ، وان پلاس و گوگل همگی به‌روزرسانی‌های امنیتی پنج ساله را برای آخرین دستگاه‌های خود ارائه می‌کنند . این بدان معناست که از زمانی که S23 Ultra با اندروید 13 و نرم افزار One UI 5.1 سامسونگ راه اندازی می شود ، دیگر نگران قدیمی بودن نرم افزار S23 Ultra نخواهید بود .

یکی از ویژگی‌های اضافی که با استفاده از Ultra یا Plus به جای مدل معمولی به دست می‌آورید ، پشتیبانی از باند اولتراواید است که اتصال دقیق‌تر به دستگاه‌های اطراف را آسان‌تر از بلوتوث می‌کند . UWB یک ضرورت نیست ، اما می‌تواند اشتراک‌گذاری فایل‌ها یا استفاده از تلفن شما را به‌عنوان کلید دیجیتال خودرو سریع‌تر و آسان‌تر کند . در آینده می‌توانیم خدمات و لوازم جانبی بیشتری را ببینیم که به آن نیاز دارند .

Samsung Galaxy S23 Ultra: بخرید یا رد کنید؟

قیمت گلکسی اس 23 اولترا بسیار زیاد است ، اما از نظر خوبی .صفحه نمایش بزرگ ، دوربین 200 مگاپیکسلی، زوم 100 برابر و قلم S ممکن است بیشتر از نیاز مردم در یک گوشی باشد . اما این دقیقاً همان چیزی است که سامسونگ هدف قرار داده است و در نهایت در حال تکرار فرمولی است که در گذشته کار کرده است .

رنگ های s23 ultra

این گوشی برای افرادی است که فعالانه به دنبال ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ و دوربین های همه کاره هستند که مایل به پرداخت دلار بالایی برای آنها هستند . اگر فقط یک گوشی اندرویدی جدید و قابل اعتماد با دوربین عالی می‌خواهید ، پیکسل 7 پرو ، گلکسی اس 23 یا گلکسی اس 23 پلاس ارزان‌تر احتمالاً این کار را انجام خواهند داد . (با این حال، ما آن گوشی های جدید گلکسی دیگر را آزمایش نکرده ایم ، بنابراین هنوز نمی توانیم آنها را توصیه کنیم).

ورود گلکسی اس 23 اولترا بیشتر از آیفون 14 پرو و پیکسل 7 پرو است . اما شما همچنین از ویژگی های اضافی خاصی مانند قلم S ، فضای ذخیره سازی بیشتر در سطح پایه ، صفحه نمایش کمی بزرگتر و لنز زوم بهتر برخوردار هستید . اینها برای همه ضروری نیستند ، اما این گوشی برای افرادی است که خواهان وسایل اضافی مانند این هستند .

دوربین جدید گلکسی اس 23 اولترا مهم ترین تغییر در مقایسه با اس 22 اولترا سال گذشته است . اما بر اساس تجربه من ، ارتقاء پشت صحنه سامسونگ در نحوه ثبت رنگ ، رنگ پوست و محدوده دینامیکی دوربین ، بهبودی خوشایندتر از افزایش وضوح به تنهایی است .

سامسونگ می تواند کارهای بیشتری برای پیشبرد خط Galaxy Ultra به روش هایی فراتر از دوربین انجام دهد . برای مثال ، دوست داشتم شارژ سریعتر را ببینم . و حتی با وجود اینکه دوربین چشمگیر است ، آیفون 14 پرو اغلب در تست من از آن پیشی گرفته است .

اگر صفحه‌نمایش غول‌پیکر ، دوربین عالی می‌خواهید و از گوشی‌هایی که بیش از دو سال از عمر آن می‌گذرد ارتقا می‌دهید ، از S23 Ultra ناامید نخواهید شد . فقط سعی کنید آن را با تخفیف از طریق معامله معامله کنید تا آن قیمت 1200 دلاری را راحت تر هضم کنید .

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    30بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی