بررسی QCY T13: چشم اندازی جدید در نسل ایرپاد ها

بررسی QCY T13: چشم اندازی جدید در نسل ایرپاد ها

نقد و بررسی ایرپاد QCY T13

در این مقاله به نقد و بررسی ایرپاد کیو سی وای T13 می پردازیم . و اینکه آیا این محصول فوق العاده ارزش خرید دارد یا نه؟

مشاهده ی فیلم آنباکسینگ این محصول در یوتیوب و آپارات امکان پذیر می باشد.

مدت‌هاست که گفته‌ام ایرپاد های ارزان‌قیمت «بی‌سیم واقعی» هنوز وجود ندارند . این هدفون‌ها ، جدای از موارد دیگر ، کیفیت صدا را بسیار به پایین  آورده اند تا قیمت مناسبی داشته باشند . با این حال ، این موضوع در حال بهبود است ، و بیشتر و بیشتر هدفون های سطح پایین بر پایه TWS نسبت به قیمت از کیفیت بسیار خوبی بهر مند هستند ، تا جایی که در حال جایگزین شدن با نمونه های سیمی خود هستند . QCY T13 از جمله ایرپاد هایی ست که باعث می شوند که نظر عموم مردم تغییر کند ، زیرا آنها جان تازه ای به این بخش از تکنولوژی بخشیده اند .

بسته بندی و لوازم جانبی

qcy t13 review


بسته بندی این محصول کاملاً ساده است و فقط شامل یک کابل شارژ کوتاه USB به USB-C و مجموعه ای از سری های پلاستیکی در چهار اندازه مختلف است .

QCY T13 در بازار ایرپاد های امروزی به تازگی در حال افزایش محبوبیت می باشد : QCY از طراحی ساقه‌ای استفاده می‌کنند که با پلاستیک مشکی براق و بدون علامت یا آرم ساخته شده است . در واقع ، ظاهر ایرپاد کاملا تمیز و براق به نظر می رسد . پلاستیک سیاه براقی که در این محصول استفاده شده به راحتی ب اثر انشگت لک می شو د ، اما به راحتی نیز تمیز می شود . قسمت اصلی پوسته ، جایی که هدفون در آن قرار دارد ، به شکل گرد است و نسبتا کوچک است . یک LED وضعیت روی هر ایرپاد وجود دارد .

از نظر کیفیت ساخت ، QCY T13 خیلی محکم به نظر نمی آید ، اما از استحکام بالایی برخوردار است و در واقع نسبت به قیمت تعیین شده ، نسبتاً قوی است . این محصول دارای گواهی IPX5 است ، بنابراین می توانند در شرایط مختلف از جمله تعریق گوش و حتی دوش آب گرم مقاومت کنند.

از نظر راحتی این ایرپاد به جرات می توان گفت که بسیار راحت و منحصر به فرد است ، بطوریکه شما می توانید ساعت ها این هدفون را در گوش خود داشته باشید بدون آن که متوجه وجود آن شوید .

این محصول را از نظر ایزولاسیون نمی توان جزو بهترین محصولات معرفی کرد ، اما با این حال سیستم طراحی شده در آن به راحتی می تواند بسیاری از صدا های اضافه و نویز های اطراف را حذف کند . تنها در مکان های بسیار شلوغ و پر سروصدا مانند ایستگاه مترو یا خیابان های شلوغ شما متوجه ضعف عملکرد این ایرپاد خواهید شد .

مشخصات ایرپاد کیو سی وای T!3

راهنمای خرید انواع هندزفری

QCY T13 دارای کیس سبک و نسبتا کوچک است و به راحتی در جیب شلوار یا کیف جا می شود .کیس ایرپاد از همان پلاستیک مشکی براق ایرپاد ساخته شده است . باز و بسته شدن آن تنها با یک دست امکان پذیر است و به محض باز کردن درب آن ، هدفون را روشن می کند تا به طور خودکار با دستگاه منبع شما جفت شود .

ویژگی های اضافی و عمر باتری

QCY T13 با استاندارد بلوتوث 5.1 به همراه کدک های SBC و AAC سازگاری دارد . محدوده کاملاً در حد متوسط است ، اما اتصال کاملاً پایدار است و من هرگز با ثبات مشکلی نداشته‌ام .

مجموعه کنترلر (که بر اساس حساسیت به لمس صفحات ظاهری است) شامل پخش/مکث با دو ضربه روی هر گوشی ، آهنگ قبلی با ضربه و نگه داشتن در سمت چپ و آهنگ بعدی در سمت راست ، تماما با کیفیت و حساسیت مناسب بر روی دستگاه تعبیهشده است . دستیار صوتی با سه ضربه در سمت چپ به علاوه فعال کردن حالت به اصطلاح "حالت تاخیر کم" با سه بار ضربه زدن در سمت راست . این حالت از توانایی بلوتوث 5.1 برای ارائه تاخیر کم بهره می برد که برای تماشای فیلم یا بازی کردن بسیار مفید است . این محصول حتی در آزمایش های مربوط به گیمینگ و تاخیر صدا با سربلندی عبور کرده است . نکته ای که بسیار استفاده این محصول را راحت کرده است ، این است که بدون عملیات یک ضربه ای ساخته شده است ، هیچ موقعیتی وجود ندارد که در آن ناخواسته دستوری صادر شود . با تمام مزایایی که برای این دشتگاه گفتیم متاسفاته از کنترلر تنظیم صدا برخوردار نمی باشد .

میکروفون های دستگاه به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار می کند ، اگرچه در مکان های پر سر و صدا ضعف های دستگاه خود را نشان می دهند . در یک محیط آرام به شما امکان می دهد بدون مشکل تماس بگیرید و به راحتی از یک تماس با وضوح بالا لذت ببرید .

خرید ایرپاد T13

برای آموزش اتصال پروکسی واتساپ دریافت قوی ترین پروکسی ها کلیک کنید

چیزی که مارا بسیار تحت تاثیر قرار می دهد ، حجم و کیفیت بسیار عالی باتری محصول می باشد

. من توانستم از QCY T13 برای حدود 8 ساعت متوالی استفاده کنم که به طور کلی بسیار مهم است و حتی بیشتر از آن با توجه به قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای که آنها به فروش می رسند . جالب اینجاست که هدفون ها بیش از نیم ساعت قبل از اینکه در نهایت تسلیم شوند شروع به شکایت از باتری کم (با صدای بوق مکرر) می کنند .

صدا و مشخصات

صدای خش خش خفیفی در پس زمینه وجود دارد که همیشه وجود دارد، اما هرگز خیلی تهاجمی نمی شود . با این حال، اگر به این نوع چیزها حساسیت ویژه ای دارید و به موسیقی بسیار آرام گوش می دهید، به راحتی می تواند آزار دهنده باشد.

Soundstage کمی عرض دارد و تقریباً هیچ عمقی ندارد ، بنابراین به نظر می رسد که موسیقی در فضای کوچکی که به طرفین امتداد دارد بازتولید شده است . تصویربرداری به سه موقعیت اصلی محدود می شود : چپ ، مرکز و راست . هر چیز دیگری اساساً به یکی از این سه کاهش می یابد . جداسازی ساز تا حدودی توسط باس مختل شده است ، اما هنوز هم بسیار مناسب است .

مشخصات ایرپاد T13

باس فراوان است ، اما نه آنقدر که همه چیز را پوشش دهد . در واقع کاملاً از بقیه جدا می ماند و پایه بسیار محکمی به آن می بخشد در حالی که عمدتاً از راه دور می ماند . سطح سرعت و جزئیات برای هدفون های بی سیم با این قیمت کاملاً قابل توجه و غیرمنتظره است . اگرچه به طور کلی دیدنی نیست ، اما ایراد گرفتن از T13 بسیار سخت است .

میدرنج کمی فرورفته است ، با کمی تاکید بر روی ناحیه بالایی ، اما عمدتا متعادل است. این باعث می شود که به هر سبکی که گوش می دهید بسیار لذت بخش باشد . یکی از چیزهایی که من واقعاً در مورد آن قدردانی می‌کنم این است که جزئیات و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد : در اخبار دست دوم Fleetwood Mac ، درام‌ها بسیار واضح هستند و سرعت و پوسیدگی بالایی دارند که باعث می‌شود صدای آنها باورپذیر باشد . این واقعاً بهترین تعریفی است که می توانم برای T13 بپردازم، با توجه به اینکه چگونه هدفون های چند برابر قیمت این کار را انجام نمی دهند .

اگر با فیلتر شکن وارد اینستا شویم چه میشود؟

Treble بسیار خوب ساخته شده است ، با حضور و جزئیات کافی برای جذابیت آن بدون فراتر رفتن از آستانه خستگی . هر چند مواردی وجود دارد که در آن اتفاق می افتد . به عنوان یک مثال عملی ، لرد گرنویل Al Stweart دارای سنج هایی است که می توانند کمی سوراخ کننده باشند . با این حال ، به طور کلی ، T13 یک بخش سه گانه را ارائه می دهد که از نظر حضور خالص در ترکیب ، تعادل مناسب را به دست می آورد . پسوند مناسبی هم دارد .

با نظرات خود مارا همراهی کنید و کد تخفیف دریافت کنید
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    رضا
    11بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی